About

Tuesday, April 24, 2012

.: jaNgan diKeSaL beNda yG sudaH lePas :.

As salam..

hehe...tajuk bunyi cam serius jer..
no.no.no...

takde mende pun..
cuma....
tengok Walker camni kt Jusco Equine baru2 ni..
nampak comel sangat...

budak kecik ni suka je bila letak dalam walker..bebas dia..^_^

tapi dah terbeli kat Tesco..
kaler merah tu..huhu~

p/s beza harga walker merah dengan yang ini..cuma perlu add RM20 jer..^_^..yang ni nampak lebih comel~






17 comments:

azzey said...

yg tgh syok dok kt dlm walker tu pon chumel..:)

mummy_ayu said...

tak pe...yg merah tu pun comel gak (komen nak sedapkan hati..)

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

MEMANG comei kak ina, tapi susah nak bawak ke sana sini, then kalo dah tak pakai satu hal plak nak simpan, sebab balqis ada camni dulu...

Fieza79 said...

mmg comel2 kan walker sekarang ni..tak macam zaman irfan dulu...nak gak rembat satu utk firas..mmg kena bli pun sebab yg lama dah lama pun dikubur kan hahaaa....

~Siti Hajar~ said...

btl kata mummyayu tu, xpe yg merah tu pun syomel jgk..hehe

LYAfrina said...

alahai..comell

|| NaFiRaa || said...

comelnye~

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Cantik walker tu..
leka jer hakeem dok dlm tu..takpelah mama belikan lagi satu utk hakeem.. :)

Iela Fazielah said...

haha..biasala tu.. kekdg ila pun ada bl brg mcm tu jgk... sikit rs ralat kan? tp yg dah bl tu pun cun jgk

Nur Hawa Mohd Zin said...

hehe..mesti laju bawak walker ni kan

Izan Ishak said...

yelah eina... yg ni nmpk lain dari yg biasa tu. tapi takpelah... dah beli kan. utk next bby bolehlah beli pulak.

eima said...

klu aku kak kompom mmg rasa terkesal jugak mmg cantek kan yg ni ... huhu

eima said...

brape harga tu walker tu

Mamamya said...

lia beli walker sejak damya bby dulu...fiqa n firas guna walker yg sama...adknya nnti x tau lah macamana sbb dah uzur btl walker tu..heheee..

sbnrnya badan walker tu elok lagi cuma kainnya tu yg dah koyak2 maklumlah dah 6 tahun usinya.. :)

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

walker abam dia mana?

mrs.spicy said...

hehehe..jangan dikesal kak..xpe beli lain. eh hahahaha

ch@ said...

kita suka walker yg tak sarat kak. tgk byk nak mainan atas tu rasa susahnya hendak bersihkan. hihiii, adli blm guna walker lagi, rmh baby sitter je yg ada. org 1st naik walker.