About

Wednesday, March 28, 2012

.: WW : Happy 3rd MontH oLd HakeeM :.

As salam..

HaPPy 3rD moNth Old HakeeM mama sayang....

membesar dengan sihat dan bijak ye..
Amin..... Insyaallah~


Tahniah sebab sudah meniarap..!
jenuh jugak mama time nak pakaikan diapers lepas mandi ni..
asal berbaring mau pusing meniarap..hohoho~

Sihat Selaluu...~

13 comments:

Zue AnnaLeeya said...

haaa... tu hakeem baru menerap....
klu dah blh merangkak nnti, harula mamanya nak kejor bg pakai diaper...
hehehe

ch@ said...

mmg ssh, hakeem ni shomel je. akak bayangkan adli tu berpusing nak pakai pampers. dah la bdn mcm tu, tarik sini sana senget, tarik sana sini senget. yg dia tak diam. mengah.

beza 3bln sehari. hehe...

Zue AnnaLeeya said...

eina... lupa plak nk ckp...
nnti akak nak pjm satu pic tau...
pic rompers hakeem tuh... nak wat entry...
mtk izin eh....
hehehehe....

eB ezrin said...

cepatnyer dh 3 bln yer ina?
mkn bambam ... mmmuahhhhh

fieda said...

mbam2 dah besor ye..

Salina@IbuAqil said...

Alhamdulillah!!!
Moga membesar bagai johan..
Amin!!! ;)

Nad @ MamaZakwan said...

baby nayli jugak yg tiarap2 lagi, hehe

ieda said...

semakin sihattt hakeem ..
membesar dan tembam2 .. x sangka kejapp je masa berlalu ye lieyana .. dah 3 bulan ;)

|| NaFiRaa || said...

amboiii.. bam bam nyer.. geram untie tangok~

ren din said...

Tembam dan comel! GERAM! =)

Izan Ishak said...

alolo....kejap je dah 3 bulan ye hakeem... moga terus membesar dgn sihat ye sayang!

~Siti Hajar~ said...

cepat je ms berlalu, 3 b;n sudah...

**eina, 7-10/4 ni kita ada kat KL, nk p umah...huhu...haha xmalu..

Masya said...

alhamdulillah.. moga membesar.. bagai juara....