About

Tuesday, March 20, 2012

.: SempaT jgK poTong keK :.

As salam..

wordless..
1 piccas je.. balance..nanti2 tempek lagi.. ^_^


Happy arif dapat potong kek..
adik memandang semacam jer..hikhik.. =P

16 comments:

LYAfrina said...

hehe.. haqeem jeling kemain kat abg long tu.. haqeem nk ptg kek gak la

Imah Dinor said...

he..sempat gak potong kek ramai2 ye...ari ni abg ijat potong kek sorang2 jer...xpa nnt ari sabtu kita potong kek sesama k....

~Siti Hajar~ said...

Hakeem heran sbb semua org tumpu kat abg long je tu...hehe

mummy_ayu said...

haqeem dok kira..berapa lama lagi dia punya turn plak nak potong kek mcm tu..
he he he..

Masya said...

selamat hari lahir.. meriahnya kek dia.... mesti sedapkan..

Iela Fazielah said...

adik hakeem dok pikir.. apela abg aku buat tu

Nad @ MamaZakwan said...

hakeem, sabar hakeem...
turn hakeem akan sampai akhir thn nanti, haha!

eima said...

sronok ariff kantak sabo jugak aku nk sambut besday fahim tp kat taska je nk usaha kna buat kat rumah ai tak daya ....

~aSHa~ said...

adik tgk jerk abg dia yg dah besar tu...

MaMa CyDa said...

hikhikhik ...
adik ckp lam hati ... tggulah aku dah setahun sok ... mesti dpt potong kek jugak mcm abang jugak ^_^

::NureeN:: said...

hakeem mcm terkejut pon ado @ pelik kot tgk gaya abg long pegang pisau nk potong cake tue :)

|| NaFiRaa || said...

hakeem pon nak potong kek jugak tuh.. hehehe

MrS. F!zA said...

wahhh cntik kek dia.. nape muka tk senyum pn ni..

Sue said...

happy birthday arif... :)

ct rahani said...

adik lambat lg.. sabo yer.. hehe..

sedapnya kek arif.. coklat lg.. budak2 memang suka kan kak..

ch@ said...

adik pun nak potong kek jugakla mama. hihiii. uiii sedapnya kek arif tu.