About

Tuesday, March 27, 2012

.: mEniarap : semiNGgu seBelum usia 3 BuLan :.

As salam ..
(n3 autopublish cam biasoo..huu~)

yee...Tahniah cayang bucuk mama..Hakeem..
+- lagi seminggu usianya 3 bulan, sudah berjaya dia meniarap dengan tegapnya~
agak cepat... mungkin sebab badannya yang ringan..
kuat berusaha..pantang letak mau mengiring saje..
at last...berjaya meniarap di usia +- 2bulan lebih..
piccas terkini on sabtu lalu - pertama kali meniarap dengan tegap dan penuh yakin ^_^

dan piccas utk seketika yang lalu.percubaan demi percubaan~

~adoii ni taktahan ni, meniarap tersembam terus ke lantai..huu~ tak menangis pulak, seb baik mama cepat terperasan dia dah tersembam gitu..haih~
ini dia berusaha tak berjaya, mama tolong jayakan..ihiks.. =P
ini, piccas terkini jugak..asal letak berbaring kejap, terus dia buat percubaan meniarap............ dannnnnnnnn 
berjaya !
penat ye yang.. siapa suruh..awak tu kecik lagi la.. ^_^


p/s agak cepat, tapi itulah anak2 ni memang berbeza2 pencapaian dan sikap juga kerenah mereka~ dapat rasakan bila dah ber'anak' dua ni..memang masing2 ada kelebihan masing2..

16 comments:

LYAfrina said...

olorr..comel..caiyuk2 haqeem

mama rifQy said...

wahh..tahniah hakeem! cepat2 leh jalan ye..tetibe je./....hjahhaa..leh lari2 ngan abg long

Masya said...

wahh hebatt... sangat pantas... kepala pun dah tegak

~Siti Hajar~ said...

Waaahhh Tahniah Hakeem!!!

Stp anak lain ragamnya eina, klu ada anak lbh br tau kan..hehe

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

good ..pandai adik kecik2 pun dah aktif..

MrS. F!zA said...

sama je mcm darwisy..meniarap msa 3 bapa hri nk 3 bulan.. kepala duk terhoyong hayang tp badan keras dh..hehhe chaiyok hakeem..lps ni menyusur plk..hbislah semua celah dia pgi..

Ietams said...

cepat dia meniarap eh, pandai dia..
& salam kenal dari saya

Nad @ MamaZakwan said...

wah hebat!
gud job hakeem!

izan mama mia said...

ehe..cpt yer hakeem meniiarap..tak lama lagi terus merangkak...heheh..comel

Mamamya said...

setiap anak2 mmg b'beza ragam n pencapainya iena.... amboiii...seksinya hakeem... :)

Fieza79 said...

sweet..mmg cepat kan die...hurmm kalah la firas hahaa...

firas pun tgh berusaha...balik2 kan bdn..tp sekali sekala je bole tiarap sendiri...kena hari mls die langsung takmo die...huhuu

ch@ said...

hahahahaaaa comella hakeem. hakeem ringan cepat je tiarap. tapi nmpk dia mcm dah besar je la kak. cayok hakeem.

Zue AnnaLeeya said...

cepat tuh hakeem menerap...
cayalah hakeem...
cpt2 jln plak biar mama x larat nak kejar... hehehe

♥ Leily | Ummi Alya Husna ♥ said...

waaah.. cptnyer..
ringan badan la hakeem ni..
nnti dh leh merangkak siap la mamanyer tu.. hehehe..
abesla kena kemas.. =)

|| NaFiRaa || said...

waahhh.. 2 bulan dh meniarap?? Delisha ari tuh 4 bulan baru nak belajar ngiring.. lambat sket dia..

Izan Ishak said...

tahniah hakeem... kejayaan sblm cecah usia 3 bulan. tulah eina... lain anak lain pencapaiannya kan.

alahai...sian tgk dia tersembam kat lantai tu.