About

Thursday, March 8, 2012

.: KeLekaaN meReka..si anaK-anaK :.

Salam hari Khamis.. 

bestnye esok Jumaat..lalala..hee~

gambar lama..
susulan dari sesi jalan2 ke Giant sri kembangan + piccas si Hakeem yang dalam kelekaan di n3 lalu2.. sambungannya..
apa yang dilekakan si Hakeem memerhati adalah...

melihat si abang bermain2 dengan kawan2 di playground
Aktiviti si abang mulanya~ mewarna...
baru beli kaler 'magic' nye + buku..
terus nak mewarna..huu~
layan..

gegirl jugak berminat nak join mewarna dengan dia..hee~

 
~aktiviti mewarna : arif tak kisah berkongsi barangan dia untuk bermain bersama~

lama jugak aktiviti ni..mama memerhati cuma~
dah puas mewarna, boring..tukar haluan, terjah playground pulak~layan jerla..

then, si adik mau join juge ^_^ 
si adik yang belum memahami apa2..turutkan aje, apa si abah buat kat dia..hee~

~kecik2 dah diajar, mana tak bila besar sukeeeeeeeeeeee...hehe~

 

10 comments:

fieda said...

olo..seronoknyer baby main jgk gelongsor..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

alahai adik..kecik2 dah pandai main ye...

ch@ said...

ooo hakeem dah main gelongsor ye. amboi2. takpe, giant dekat je ngn rumah mama. so boleh hari2 pergi.

Fieza79 said...

tak kedekut ye arif...hehee sweet main dgn gegel...

alorr comel nya hakeem...kecik2 ajar main kt PG..tu bila bsr pntang nmpk PG tu hehee...

Lelord said...

wah bagus abang long, x kedekut leh share ngn kawan

|| NaFiRaa || said...

amboiii... kecik2 dah main gelongsur.. lepas nih pantang nampak mesti nak main..hehehe

::NureeN:: said...

buat nureen x sabo nk tgu due date nih hehehe

Salina@IbuAqil said...

Alolololo!! Comelnya..
Kak, bdk ni kalo kita x ajar main benda ni pon..
Deme akan PANDAI DGN SENDIRINYA bila cukup masa nanti..
Hik3!!!!
Kan kak kan?!

ct rahani said...

dah besor nanti hakeem pandai sendiri la tuh.. mesti x mo balik dpt playground..

mama rifQy said...

iqy hari2 ajak g main buai ! budak2 mmg suke kan kalo bawak mai sini..