About

Friday, March 23, 2012

.: jOm dGr ceRaMah aGaMa :.

Salam Jumaat Nan Mulia..

hehe...tajuk je lelebih..
takde menda pun..
cuma mau abadikan piccas yg dok dalam draft agak lama jugak ni..
arif dan si abah turun dengar ceramah agama di kawasan perumahan mama..

penceramah : imam muda asyraf
sempena sambutan Maulidur Rasul yang lalu..





seronoknye kalau dapat hadiri majlis seumpama ni lebih kerap..
sekurang-kurangnya, bila dengar ceramah agama
bertambah ilmu dan kita lebih beringat tentang hal2 agama ni kan..

p/s happy weekend semuanya~

11 comments:

Gieyana said...

Asyiknya anak ang...x dpt nk hadirkan diri ke majlis ilmu ni slalunya..so tiAp2 pg tgk kt TV9 jer..tanya Ustaz tue...dpt gak ler sket2 ilmu smbil2 bsiap nk g kerja..

::NureeN:: said...

dah lama x join ceramah agama.. last masa sek dlu ada la :)

Fieza79 said...

betul2 kalau la dpt menghadiri majlis2 agama mcm ni selalu2 kan...baru lah rasa tebal ilmu di dada ni...

fieda said...

betul tu..sesekali dapat hadiri majlis mcm ni rasa tenang je..

Nur Hawa Mohd Zin said...

bawa anak2 even mereka tak faham tapi sekurang2nya suasana ceramah dan persekitaran sedikit sebanyak akan mempengaruhi perkembangan anak2 :)

Imah Dinor said...

mmg bagus tu..dah lama xdgr ceramah agama live cam tu...

|| NaFiRaa || said...

ensem nye abang long pakai baju melayu~

Masya said...

sesekali mmg kene bwk anak² pergi ceramah macam ni kan.. bagus untuk minda dia... kt pun dapat ilmu juga...

ADEEYA said...

Happy weekend mamalieyna :)

mummY daniSha said...

hi salam kenal...betul tu..kdg2 bila dgr ceramah..wujud juga x byk,sikit kesedaran =)

mama rifQy said...

best gak kan dengar ceramah agama ni kan? dapat info..tambah info agama!! kite suke dengar ustaz azhar!!