About

Friday, February 17, 2012

.: uNtuK si Adik puN aDa :.

As salam..
sesaja bersiaran malam ni..
boring pulak bila si anak kecil ketiduran..
si anak sulung mengikut si abah turun dengar ceramah kt Taman LTAT ni sempena Maulidur Rasul..
(dah dengar suara penceramahnye memulakan bicara -  Imam Muda Asyraf  ^_^ 
(dari rumah mama tingkat 14 ni, boleh dengar dengan jelas..best sbb dia ckp loghat utara ^_^)

tak sabar si abang long mengajak si abah turun siap memakai baju melayu & berkopiah..
baju 'camat ari raye' kata dia..hikhik..

dua kali bersalam dengan mama tadinya sebelum turun..
suka la dapat keluar malam2 macam ni..
dari tadi dok intai2 melalui tingkap tingkat 14 ni..
dapat turun seronok la tu.. ^_^

berbalik pada tajuk tu..
untuk si adik pun ada...
apa ye?
hehe~ almari baju yang ceria..like si abang..
bezanya untuk si adik lebih comel ^_^
masa weekend lepas sesudah pantang, ajak si abah ke Giant, mencari inilah..
untuk si abang ada, si adik kena la ada juge..baru fair n square..hee~


nampak?
si abang long punya sebelah kiri, ada pintu sebelahnye tuk gantung..
si adik punya yang 3 pintu bertingkat tu jer..
ok jer, baju si adik tak banyak mana pun..hehe~

p/s setakad hari ni, belum shopingkan baju sedondon dua beradik ni..herm..takpe banyak masa lagi..hehe~


12 comments:

ch@ said...

mikir nak beli almari gak tuk aie tapiii tunggu pindah je la kang. almari baju sekarang, letak kat bilik dorang. so mak pak guna almari tinggi dan besar. wuhuuu. lambat lagi. kita guna drawer yg 5 tgkt tu je kak. tak penuh2.

Nad @ MamaZakwan said...

comeynye kak..
colourful! ceria jek
nayli punye tak bli lagi ni
skrg kongsikan aje dgn abg z

ADEEYA said...

hihi mickey mouse :D

mrs.spicy said...

hehehe..amboih kak..nak sedondon ke?kak , farah nk no fon~ hehehe

LYAfrina said...

comelnyerrrr.. adik pon dh dpt almari baju sama mcm abg long

Zue AnnaLeeya said...

betul ckp nad...
kalerful... nmpak ceria jerk....

haslina said...

mmg elok klu anak2 sudah ada tempat simpan pakaian sendiri.
kat umah saya prefer yg berlaci utk diaorang.

p/s a'ah saya dengan haziq yg panggil baju melayu baju raya.
hehe

ieda said...

comel .. macam almari umah akak lahh lieyna .. ;)
anak2 memang suke yg macam nie kan

Iela Fazielah said...

cun dan kemas..ila suka

mama rifQy said...

chanteq!! yang kecik tuh same ngan iqy punye laa!!

Izan Ishak said...

comel3! almari dah sedondon dah tu. takpe eina... nanti boleh cari baru sedondon du beradik plak. syok tgk anak2 pakai baju yg sama.

bukan apa, cam izan ni, kalau pegi mana2 takdelah tercari2 mana anak2 pegi sbb dorg ni suka lari sana sini. penat nak kejar je...

Masya said...

cantiknya.. teringin nak membeli untuk amir jugak, tapi dah takde ruang nak ltk kat dalam bilik... sekarang baju amir ltk kat kabinet plastik yg ada laci² tu jer huhuhuhu.. jenuh nak lipat baju...