About

Tuesday, February 28, 2012

.: di Hari PeRtama :.

Mama feeling well…
Anak-anak – feeling very well ^_^
2 x telefon Ibu Pengasuh.
Katanya dua beradik tu ok jer..
Abang makan lalu – tengahari tidur
Adik – Minum susu, tidur lama – bangun, mandi, minum susu, tidur je kerjanya..
Alhamdulillah lega mama dengarnya..
Harap berterusan urusan Ibu dipermudahkan menguruskan dua beradik tu disamping dua lagi anak lain..

Anak lain yang Ibu pengasuh jaga a.k.a kawan2 budak berdua tu..
Jihah – 1 thn 4 bulan macam tu
Sorang lagi babygirl (lupa nama, baby baru..hu~) – 4 bulan macam tu

Apapun happy hari ni, sebab dengar khabar anak2 ok di rumah pengasuh.

Bukan apa, awal pagi tadi, time hantar..Abang long menangis beriya2..
Mula tu ok, elok mama dah nak keluar dari rumah pengasuh..
Dia meraung tetiba, panggil mama..
Mama keras hati je tinggalkan dia macam tu..hee~
Terpaksa kan..

Telefon masa sampai opis, Ibu cakap ok je Arif n Hakeem pun.. ^_^
Kejap je Arif menangis~

p/s Jadual ber BW & bernew N3 bakal berubah sebab…………….. yaa mama dah masuk kerja, situasi sudah berubah.. semua nya bakal berubah, tak seperti sebelum cuti bersalin dulu..kenapa? jangan di tanya =P

p/s 2 - lama tak buat n3 tanpa gambar ..hee~

9 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

saya faham ;)
moga kak eina pun baik2 aje...

|| NaFiRaa || said...

dah masuk keje dah..
selamat bertugas semula..:)

ADEEYA said...

Alhamdulillah :)

MaMa CyDa said...

kejap jek dah abis pantang kan ... jap2 lagik plak anak2 pun dah besar ^_^

mama rifQy said...

wahh..dah strat keje ye..alhamdulillah..2 beradik ok duk umah pengasuh

LYAfrina said...

selamat bkerja eina..
hehe..lya tau..msti situasi p'skodeng tu kan?? jd kna bw kt rmh la kan..lya pon bw lps blik ofis..sbb skarang bz..byk projek..kalo smpat..blh la cilok2 sket time keje n rehat ni.

Masya said...

selamat bekerja...

senang hatikan.. bile anak² ok kat rumah pengasuh...

::NureeN:: said...

insyaALLAH semuanya akan berjalan lancar.. AMIN..
selamat menjalankan tugas :)

wan nurul hezrina said...

=)semoga semua kekal baik