About

Tuesday, February 21, 2012

.: aDik LaGi : maCam dah beSo jer :.

Cerita Pendek...

Hakeem walau di usia sebulan lebih..
suke je orang layan dia macam budak besar..
suke berdiri2..kaki dah kuat..
suke orang dudukkan dia gini2... ^_^

abang long lebih kepada 'anak abah'..
agak2 Hakeem ni.. 'anak mama' tak...? ^_^

Terkini - Hakeem suke main air liur..suke di agah.. suara comel~ ^_^

21 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel..a'ah..nampak besar jer..
geram tgk...rindunye bau baby..

LYAfrina said...

alahai..comelnyerrr...
nmpak haqeem mmg mcm keras kan..

YaYaNsMuM said...

Mcm my fren punya anak cmtu gak...tak suka dibaringkan...nak berdiri..ekeke..tak pdn ngan umo...huhu...comel!

Mamamya said...

kene adil la kan..sorang anak abah..sorang lagi anak mama.. :) mesti sedap tido peluk hakeem kan..tembam btl dia...geram!

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

betul...muka abang long banyak muka abah..hekeem pulak banyak ke muka akak...

Izan Ishak said...

alahaiii... hakeem mmg cam org besar dah tu. suka tgk reaksi baby bila diagah...

::NureeN:: said...

muka hakeem mcm terkejut tue knapa??
hakeem klau dh abg long anak abah, hakeem anak mama la.. kang merajuk lak mama hehehe

hyazz said...

selalu nya orang cakap macam tu lah..anak ke2 lebih rapat ngan mak..hehe

Fieza79 said...

geram pulak tgk hakeem...owhh suka di agah ye...meh sini nak agah biar ketawa mengekek2 heheee....

Mummy Ayu said...

wah..dah sebulan lebih dah..kejab jer..nampak mcm dah besar la hero nie...
sikit hari lagi leh la main ngan abang long yer..

maszmadi said...

erm, hakeem x sabar nak main ngan ag long la tu... hehe

|| NaFiRaa || said...

harap2 anak mama lah plak yer.. kalo delisha time main dia nak ngan papa dia.. time nyusu jek carik mama.. hehehe

Nadiah Sidek said...

hakeem rasa dia dah besar la tu..hee~

[A.I.D.A N.O.R.D.I.N] said...

peel hakim sama mcm ayyman:-D

haslina said...

alhamdulilah sorang2 da ada kesayangan masing2.

hajarus said...

encem cam abg long dier... ;)

ADEEYA said...

Hehe dah besar dah Hakeem, anak mama la pulak. Hehe habis lah abah kalau dua2 anak abah ;)

eB ezrin said...

encemmmmmmmm, auntie geram tau. hu3

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

hehhe cam budak besorrr je kekdahnye comelll

MamaYatie said...

geramnya tengok budak kecik ni,rasa nak cobit2 pipi dia...rindu ah nak bau baby...:p

wan nurul hezrina said...

baby2 skangnie advance..bila kuar2jer tulang kepala dah kuat