About

Sunday, January 15, 2012

.: Lama Tak interFrame.. 3 of uS :.

salam hari minggu..
lama tak menjengok sini..

semalam...baru sampai rumah @ Bukit Jalil..
balik kampung dari hari Isnin - Sabtu..
alhamdulillah semua urusan dipermudahkan..

hari ni .. sekarang Arif n abah g soping @ Giant..
beli keperluan.. kemana2 berdua je mereka sekarang..
nak tunggu mama..lambat lagi loor.. baru 18hari dalam pantang..huu~

esok.. bakal bermula episod baru..
bertiga sahaja..si abah dah memulakan tugas esok..
so, si mama tinggal bertiga.. mama.. Arif dan Hakeem..
harap2 abang long tak la banyak peel..
moga2 sipermudahkan urusan si mama dalam pantang menguruskan dua anak serentak ni..
Insyaallah...

piccas semalam.. 3 of us... dari Kedah - KL
bertolak jam 10.30 am sampai around 5.00 pm..


p/s rindu nak berbw dan aktif update stori mori itu ini..tapi..huu apakan daya..

11 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

kak eina, arif nmpk bambam btul la skang ek! :)

Lelord said...

xpe pelan2 kengkawan memahami :)

ADEEYA said...

Hehe comelnye baby! Kira bby bari 18 hari lah kan :)) <3

Salina@IbuAqil said...

Alolololo!! Sweetnya.. Rindu sgt sis.. ;)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

tadi kita pi Stadium bukit jalil, ada niat nak singgah rumah kak ina, tapi tak sempat akirnya....

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

dah cukur ke kepala bb?
arip nampk bambam..samala ngan rafiq..masa dalam panatang..dia hepi manjang so makin bolat jadinye ehhe

haslina said...

a'ah abang long nampak sihat. x pe lah asalkan kesihatan okies.
eina pun nampak sihat, alhamdulilah.

jaga diri betul2 ye eina dalam berpantang.
klu x sempat buat pun, yg penting basic2 tu mesti buat.
-jgn keluar berjalan2.
-pakai stokin sentiasa.
-bengkung 24 hours.
-jamu @ rebusan akar kayu.
-sapuan pada perut.
-sapu minyak gamat satu badan lepas mandi.
-makanan atas diri sendiri mana yang okies.
take care dear.

ch@ said...

muka arif betul2 mirip wajah mak dia. hehe. adik tgk mama, tgh berkenalan ngn mama dia.

Izan Ishak said...

alahaii... hakeem dah pun bercukur ye eina... abg arif bukan main senyum lagi dia...

MamaYatie said...

yer la,abg long bam bam...
jgn noti2 yer syg..cian Mama tengah pantang...

eima said...

awahhhcomey nye dedua .....mama die pun comey