About

Tuesday, January 24, 2012

.: hiJau caNtiK :.

As salam..
hehe.. pinjam trademark blog cha -HijauCantik
takde kaitan pun sebenarnya..
cuma saja nak tempek..wajah hero kesayangan ni..berbaju hijau..
takde keja, main je snap2 wajah si anak..

Hakeem di usia 20 hari ^_^
berbaju hijau ... memang nampak cantik..

Hakeem si botak boy...ekeke..

intro nak nanges...kejap je.. takmau dok bawah lama2..

bila di angkat, letak kat kaki mama cenggini.. haaaa...baru diam..

oooh si abang time ni tengah tido..berbaju hijaucantik juge..hehe..


Alhamdulillah setakad ke hari ni (hari ke-28) tak terlalu rumit menghandle dua anak dalam berpantang..
masa awal2 tu, memang laa terasa jugak..
lama2 sket tu..ok jer..
tak la sampai tahap 'sakit kepala maaaaaaaak'...hehe..

Insyaallah..harap2 sampai habis pantang, tak ada sebarang masalah menguruskan mereka di rumah sendirian.. Aminn,,,

13 comments:

YaYaNsMuM said...

Insyaallah, Mommy boleh!!(^_^)

amy said...

bestkan boriakan anak2 ;0...nanti kalau dpt anak perempuan lagila kita hias2kan dia hehehe :)...

Salina@IbuAqil said...

Meeeeemamng cantek!!! ;D

Lelord said...

hehehe comel gak berkaler ijo ni

Imah Dinor said...

hijau itu menawankn....mmg minat gila dgn hijau ni....mmg cantik si hero2 tu...

mommyYen said...

hai eina..
congrats on ur new born baby boy.seronoknya da baby baru..hihiks.
take care ya.. :)

ADEEYA said...

:))

ch@ said...

olololo sweetnya. hakeem... nnt suka warna hijau sama dgn aunty eh? kita pun sibuk mensedondonkan anak-anak.

alhamdulillah, suka mendengarnya.
thanks sbb remember my favourite colour. tak sempat lagi nak jengah baby mama ni. insyaALLAH kita sampai nanti :D.

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

sy dulu dlm pantang ok je..cuma bab nakmelayan si abang yg lebih2 nak nen ibu jugak yg buat stress..yg lain2 semua ok..:-)

Ibu Lala said...

Tahniah. geramnye tengok baby..rasa nak peluk peluk nak cium cium...

Ada masa nanti singgah blog saya..

~aSHa~ said...

hijau tu cool

maszmadi said...

syioknyer tengok abg long arif tidur... terasa nak join lak.. hehe

Izan Ishak said...

comel plak tgk bby pakai baju warna hijau... cool aje..