About

Thursday, January 19, 2012

.: hanya teNtaNg Dia.. wajaH terKini :.

Salam hari Khamis..
n3 autopublish lagi.. up je 2 n3 perday..sebabnye..
piccas banyak beno snap2..hee~

diary digital mama ni, dah jadi album gambar harian pulak..
hari2 tempek muka anak2 ..hee~

yelah orang dalam pantang..hari2 ngadap muka anak je kan..
camera dok sebelah..
sesaja je pun bleh snap ..hee~

apapun..ini semua memori indah dalam hidup..
tak rugi.. snap hari2.. kalau dolu2 yelah..
nak snap pakai negetip..laaa ni digital je..
snap banyak mana pun boleh saje..asal mahu.. =P

sesaja nak abadikan wajah terkini Asyraf Hakeem..
petang semalam..baru lepas mandikan Hakeem..
arif nampak mama ambil camera, terus dia cakap.."nak ceum akim".. (nak cium hakeem)

mama layankan je.. ^_^

dah tu...berebut pulak nak pegang camera...ni hasil snap dari tangan si arif la ni..(pic bawah)
huuu~ mama tolong tengokkan supaya center..huu~


Hakeem di usia 21 hari (semalam)..
cepat rambutnya naik, berbeza dgn Arif dulu..
Rambut Hakeem baru je cukur botak hari Khamis lepas..
genap seminggu la hari ni..

p/s menghitung hari... 22 sudah...lagi 22 hari perlu dilalui..huu~


16 comments:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

heheh camtula dalam pantang kan
sy aritu pantang kat ganu so takdela tenet2 bagai

eh..ina camne bertungku n berbengkung? buat sorang2 ke?

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

makin hensem...bila botak....

Fieza79 said...

mmg kan dlm pantang ni asyik dok sebelah anak je mana tak snap gambar bertalu talu..sama la peel kita eina hehee...

cpt gak ye tumbuh rambut..firas lmbat nau...kakak dn abang die dulu cpt gak dah hitam kpala tu dlm pntang...

Izan Ishak said...

ohhh...snap gmbar anak hari2 mmg tak jemu pun eina. selagi boleh tepek aje kat sini. buat kenangan gitu kan...

cepat rambut hakeem tumbuh ye...

Nad @ MamaZakwan said...

hakeem dh botak jugak ek??
comey banget!nmpk lagi tembam la...

~aSHa~ said...

terserlah kehenseman nye bila dah dibotakkan....

Imah Dinor said...

cepatnya si hakeem membesar.....walaupun susah nak g jenguk hakeem tp dpt tgk pic pun ok gak...nasib baik sama2 ada blogkn....m,jang sibuk la skrg abg kakak dah sek. cuti pun xmenentukn..xtau bila lg bleh g tgk hakeem d bkt jalil nun...

Mama Rayyan said...

comel sgt arif ngan akeem...thniah mamalieyna...btw daya ade tag akk dlm contest.jom la join klu ade mase yer kak

http://cutemamaazam.blogspot.com/2012/01/first-giveaway-by-butik-fiqra.html

LYAfrina said...

suka arif dpt geng kan.. nmpk pyayang arif kat adik dia ni..eyhh.. mjadi gak hasil tgn arif tu.

Ena said...

sweetnyer....

~Siti Hajar~ said...

Hakeem ni jenis rambut lebat kot, abg long rambut halus kan, tu yg lmbt dulu..

eB ezrin said...

kojak yg cute. xoxo :)

eima said...

sekejap je tu ... aku nih dah 100 hari cuti pun rasa tak puas..leh gitu ...

~~*Lady Salwa*~~ said...

Anak sal yg no.2 tu pun rambuat dia lagi cepat tumbuh dari abg dia... sama la... hehe

**sal dulu memang tak sabar nak tggu hari ke45 tu... hehe... bila dah samapi hari ke-45 tu rasa lega sangat... hehe

Mama Adam said...

Dah namanya pantang, dunianya, dunia anak la.... Xpe snap by,2, nanti, sedar2 dh besar. Rugi la kalo xde memori

MamaYatie said...

ololo...tomeinya dua beradik ni...berkasih sayang gitu...

dlm pantang apa lagi nak dibuatkan?layan jer apa ada dpn mata..