About

Friday, December 2, 2011

.: buat stok susu?..aik.. =P :.

hehe..
takdelah...stok dadih..

sedap layan dadih ni, tambah2 balik dari kerja, rasa kehausan..
layan je barang sebekas dua..hee~

arif layan jugak, sesekali..
bila ditanya baru nak..
tak reti nak geledah ambik kt peti ais sendiri..
dia tak addict sgt mende2 lembik camni..hu~
apapun still bleh layan.............. ^_^

*berangan kekonon bleh buat stok susu banyak2 mcm kawan2 lain.. ikut experience lalu..tak dapek ..hu~
happy weekend lagi sekali ^_^

24 comments:

Salina@IbuAqil said...

Makan dadih ni mmg leka.. Sdor2 dah nak abeh!! ;)

hajarus said...

dadih perisa ape ni mamalieyna... jagung ke? aduhai sedapnyer... klu hjr la ni mau berulang2 bk peti ais... hihi....

hajarus said...

dadih perisa ape ni mamalieyna... jagung ke? aduhai sedapnyer... klu hjr la ni mau berulang2 bk peti ais... hihi....

maszmadi said...

hurm, rajinnyer eina buat dadih nieh, kalu bg kat aisa mesti dia suka... hehe

Nad @ MamaZakwan said...

amboi,rajinnye kak eina ni, hehe

ch@ said...

sdp-sdp-sdp, kita ingat lagi ex-hosmet kita dulu, sanggup buatkan kita dadih gara2 kita selalu beli kat LRT Bdr Tun Razak. dek kerana hari2 beli, maka dia bermurah hati nak buatkan stok mcm ni.

Izan Ishak said...

dah lama tak buat dadih ni. masing2 baru baik batuk. hmmm...layan dadih sambil berblog...syokkk abis!

|| NaFiRaa || said...

waaahhhhh.. sedapnye.. kalo makan time cuaca panas mesti layan kan~

Ena said...

sedapnya.. dah lama rasanya tak buat dadih.. kalo buat dua beradik tu dok angkut berbekas2 selagi ada lam peti.. tak suka tak suka.. sbb nanti batuk + selesema mula la datang.. tak pandai makan sikit2 dorang tu.. ish ish ish.. heheh

~aSHa~ said...

insyaallah mesti boleh nanti buat stok mcm ni byk2..

MamaYatie said...

suspen jerk...hihi
dah lama tak wat dadih..anak2 dara tu suka..
iena, tak dapat dulu tak bermakna tak dapat buat di masa depan...yg penting kena cuba & usahakan dulu..

nieda said...

hubby nieda punminat dadih tp wife dia x mkn..huhu so mmg x pernah buat.. kot2 kalau hubby request baru selongkar resepi

Qaseh said...

suka -suka sgt dadih....

Gieyana said...

mmg sedap dadih nie..suka gak...

ieda said...

uish banyak tuu
aah akak masa kecikkan anak2 punn x dpt stok susu banyak2 mcm nie ..
selalu sikit je .. tapi kenyang lah jugak :)

MrS. F!zA said...

sekali tgk mcm stok susu..hahaha...

*suka jgk dadih sejuk tp kalo bt darwisy mmg tkleh mkn..dia kan alah susu lmbu..sian plk kalo tgk org mkn dgn sedapnya..hikhik

MrS. F!zA said...

sekali tgk mcm stok susu..hahaha...

*suka jgk dadih sejuk tp kalo bt darwisy mmg tkleh mkn..dia kan alah susu lmbu..sian plk kalo tgk org mkn dgn sedapnya..hikhik

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Banyaknye Eina..
Nak cikit.. :D

~Siti Hajar~ said...

tkejut tgk tajuk, blm bsalin tp dah ada stok susu...hehe

kami 1 family xreti layan dadih, makannan lembik2 mmg xlayan sgt...rugi..rugi..huhu

BABY(MAMA AMANA&ARIEF) said...

stok susu tak penah buat,..stok dadih pun takpenah hehe

ADEEYA said...

Huahuahua :D ni kalau dalam peti ais kat ruma mmang tak sempat la simpan. Sedar2 je dah habis huhuhu. Favorite semua org

NzA said...

sedapnya dadih...sejuk rasa tekak ni.

LYAfrina said...

hehe..terpecaya sebentar..
dadih klo time panas2 sdp mkn..sjuk j rasa

e.l.i.z.@ said...

eli x penah try dadih...sedap ke? ada mcm jelly tak?