About

Wednesday, November 23, 2011

.: WW : kawaN baRu aRiF @HoME :.

Ole2 dari kampung masa cuti raya Haji tu..
Budak2 mancing kat parit tepi umah, dapat ikan ni..

Seekor ikan puyu ^_^

2 ekor sebenarnya, tapi masa bawak balik tu, takde akuarium pun, so letak dalam balang je..
diorang men gaduh2 la plak, sekor dah mati..huu~


7 comments:

Salina@IbuAqil said...

Ikan puyu elok dibela.. Besaunya.. ;)

eB ezrin said...

wah bgs, leh tlg jaga umah :)

ch@ said...

wah-wah-wah ada kawan baru ye arif. orang kata ikan puyu ni elok di bela, rumah tok papa oni pun ada seekor. rumah kita ni baru je mati.

maszmadi said...

erm, makin meriah lah kat umah eina tu yerk... hehe

nieda said...

arif ada kawanlah...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

beli aquarium kak ina, leh bela lama2 sikit, tapi ikan puyu nyawanya panjang, kalo balqis nak ikan cantik2 je..

ct rahani said...

bagus beli ikan puyu ni kak.. org tua2 cakap leh 'jaga' rumah..