About

Wednesday, November 16, 2011

.: peNaNgaN taK tiDo siaNg.... :.

Salam..

sambung ayat di atas...

... malamnya tidur pengsan ..sampai terbabas subuh...ngee...
budak ni jarang bangun lewat...
paling lewat pun 6.30 - 7.00 am..
tapi balik kampung baru ni...

terbabas subuh dia..heee~
siang giat bermain dengan sepupu2+ jiran2 jer..tulah..

tidur tak sedar diri tu...hee~
bangun lewat di pagi raya..
bangun2 dah takde orang...si abah n atoknye dah g solat raya pun.. ^_^
tidur pun depan TV je, takmo masuk bilik dah..huu~

p/s anak2 sesekali balik kampung memang camtu la kan...ingat main dan main, tido? tolak tepi..huhu~

8 comments:

eB ezrin said...

hik3, comel bg long tido g2 >_<

sue zainun said...

aikk mana seluarnya..:p

Salina@IbuAqil said...

mama, nak gelak nengok pic 1st tu.. comeinya dia.. camni nak grk pun x sampai hati.. ;)

MaMa CyDa said...

kiut jek tido camtuh .. huhuhuh

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah2..ni betul letih ni..
nyenyak jer tido.. ;)

Nad @ MamaZakwan said...

comey la arif tido gitu, hehehe...

♥SyilaSyira♥ said...

comelnya abg long tido...jelas terserlah betul ketinggiannya..

ct rahani said...

sama la aidil kak.. kalau blk kg ramai je sepupu2nya yg melayan.. tido siang jgn harap la..