About

Friday, November 4, 2011

.: daH leBih 2 Minggu taPi maSih seGar BuGaR : SaLam AiDiLadHa :.

Salam Hari Jumaat nan mulia..
Malam tadi dah sibuk2 kemas beg baju..
Yeaaa malam ni balik kampong..!
Tapi balik Johor la…
Tak dapat balik kedah…huu~

Apapun yang penting, dapat beraya dengan keluarga kan..
Takla kesorangan je kt kota Selangor ni..like tahun sudah2x,,, ^_^

Berbalik pada tajuk
Apa yang dah lebih 2 minggu tapi masih segar bugar tu?
Hee~

Ini…………


Bunga Orkid….~

Bunga orkid yang Mak Ucu arif dapat masa konvo pada 18/10 yang lalu..
Balik dari sana, terus masukkan dalam bekas kt umah mama..
Sampai hari ni 4/11 segar bugar lagi ia..
Segar jadinya rumah pun..hee~

Orkid memang gitu eh, hidup subur walau cuma letak dalam air camtu..?

Herm..mama taktau sangat sebab tak pernah mem’bela’ bunga2 hidup dalam rumah camni..hee~
Macam penyeri pulak bunga orkid kat rumah tu..
Tengok sampai bila dia bleh bertahan tu..
Hidup subur di dalam rumah..^_^

Ok, untuk semua..

SALAM AIDILADHA..MAAF ZAHIR BATIN..



Jika ada yang balik kampong malam ni, hati2 di jalanraya ye..
Moga selamat balik dan selamat kembali ^_^
Insyaallah..Amin…

p/s cuti sampai hari Isnin jer..huu~


22 comments:

Fitri Senin said...

salam aidiladha
cuti sampai rabu je =)

MrS. F!zA said...

selamat hari raya kak..hati2 di jln
raya..

Mamamya said...

selamat hari raya iena...b'hati2 dlm perjalanan nnti yer...

iena..bunga orkid mmg tahan lama...lia ada bela 4 jenis...b'bunga sejak sblm raya pose aritu n masih b'tahan smpi raya haji....nak jaga pun mudah orkid ni... :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

selamat hari raya jugak...

Cuti sampai rabu... :)

~Siti Hajar~ said...

Slmt hr raya AidilAdha eina...

Dirve Carefully ok..

*Psl bunga tu, sy beli roses kat CH hr tu msh segar bugar jgk, tp km letak panadol dlm air pasu tu..

~Siti Hajar~ said...

Slmt hr raya AidilAdha eina...

Dirve Carefully ok..

*Psl bunga tu, sy beli roses kat CH hr tu msh segar bugar jgk, tp km letak panadol dlm air pasu tu..

Zue AnnaLeeya said...

salam aidiladha jgk buat eina sekluarga...
hati2 balik kg yer...
smoga slmt smp dan kembali...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Salam Aidiladha Eina..hati2 dijalan raya..

ct rahani said...

cantik orkid.. selamat hari raya aidiladha gak utk akak sekeluarga.. :)

|| NaFiRaa || said...

selamat hari raya aidiladha jugak..

ADEEYA said...

Semoga selamat perjalanan pergi dan balik . hugged for arif :)

eB ezrin said...

SELAMAT HARI RAYA AIDILADHA dari kami yer :)

Izan Ishak said...

buanga orkid mmg tahan lama eina. sbb dulu2 masa raya, masa izan kawen pun akak letak bunga nih.

balik johor eh? izan plak balik selangor esok pagi...

salam aidiladha buat eina n family ye!

Salina@IbuAqil said...

Mama jln jauh tu TC yer.. Selamat Hari Raya AidilAdha dari EmIenAqil!! ;D

Ena said...

Salam Aidiladha buat eina sekeluarga..

Nad @ MamaZakwan said...

take care kak!
selamat ari raya! :)

a'ah, bunga orkid mmg tahan lama =p

mamamiera said...

slmt raya haji ye ina..
slmt pegi slmt balik kg johor..
zai pon balik kg. hubby gak.. dekat je.. kt tjg karang.. =)

maszmadi said...

selamat hari raya aidiladha eina n family...

::NureeN:: said...

cantik orkid tue pandai jaga...

slamat hari raya aidiladha

*eina pasal blog k.imah selamat, lain cikit dr yg nureen ari tue, nureen rasa pasni myb akan jd skali lg sbb nureen belum verify lg.. nureen juz tukaq akaun yahoo ke google ja sbb mmg dh lama google x bg kita guna selain akaun dia kan :)

NzA said...

selamat blk kg dan selamat hari raya aidiadha....hati2 dijalan raya.

Imah Dinor said...

selamat hari raya gak...blk mana2pun xpe janji ada menemani org tua d kg....

Hamizah said...

igtkan dah over duedate..haha..
salam aidiladha,ieyna..