About

Wednesday, October 19, 2011

.: WorDLess WeDnesday..buaT apa Tu? :.

Intro cerita aktiviti semalam...

Bersyukur dikurnia anak yang cukup sifat, anggota badan, rupa paras dan akal fikiran....

Semoga dia menjadi anak yang Soleh dan Bijaksana..Amin...

p/s debaran kian terasa bila saat mengandung kian sampai ke kemuncak..makin berdebar..terfikir, bagaimana keadaan anak ini, anggota fizikalnya, rupa parasnya, akal fikirannya..herm..rasanya semua ibu2 pun punya perasaan yang sama kan..Sentiasa berdoa agar, kita dikurniakan zuriat yang sempurna dari segala segi, dan paling utama..fizikalnya..Amin..


9 comments:

MrS. F!zA said...

yup kak..perasaan tu lah yg selalu bermain difikiran spjg pregnant..bykkan berdoa..agar dikurniakan anak yg cukup sifatnya..

eB ezrin said...

nk bersalin kali 2 mmg takot :)

dinor's family said...

mmg rasa gitu..n btambah rasa buzy nnt....tp bila dah nak masuk anak 3 suma leh d adjust....n lancar jer...aku ni tiap bln menghitung hari...tp ummm.....hampa jer...

Mamamya said...

insya'allah semoga semua selamat n dipermudahkan....amin

eT said...

banyakkan amalan2 untuk ibu mengandung..sentiasa berdoa...InsyaAllah..

mummy_ayu said...

semoga semuanya selamat..amin..
dah sampai lum FM Lieyna..yg lain dah sampai dah...

hajarus said...

Insyaallah mg semuanya dipermudahkan Allah & selamat...

ADEEYA said...

bila bersalin hihi :D

ct rahani said...

dekat2 nk bersalin nih mmg macam2 duk fikirkan kak.. tp sebaiknya tenangkan diri.. sentiasa berdoa semoga dipermudahkan segalanya..

sy pun x sabar nk tengok arif junior nih.. :)