About

Friday, October 28, 2011

.: sTatus SekaRang : akTif menuLIs, kuraNg aktiF berjalaN :.

Salam Jumaat..
Haih memang cepat benor masa berlalu la..
Sedar tak sedar, Isnin depan kandungan mama masuk 32 weeks @8 bulan tau~
Waaah..makin tak sabar ni..hee~

Ok, berbalik pada tajuk..
Diakui..sekarang ni..mama makin kurang berBW..
Masa tidak mengizinkan..dengan keadaan semasa camni..
Malas nak sentuh lebih2..tapi faham2 la kan..orang bekerja ni..hu~



Apapun bab menulis diary harian kt sini..aktif jer..
Sebab setiap hari ada je perkara yang nak diabadikan ..
Kalau tak abadikan macam rugi je, sebab dah ada gambar sekali..hee~
Dan best tau bila suatu masa baca balik kejadian-kejadian yang telah berlaku..serius!


So,untuk itu, mama tetap layan dan curik je masa tuk menulis di sini..lalala...

Sekarang n3 yang keluar tiap2 hari kebanyakannya adalah terlebih dahulu didraft dan di autopublish mengikut masa sesuai..

Bila dah publish, sesekali curik masa tuk jengok komen dari kawan2..
bila baca komen, rasa happy dan terhibur ^_^

Dah approved comment, terus closed blog..
Kadang ada kesempatan, bleh la menjengok umah kengkwan..
If sebaliknya.. mungkin di waktu rehat or di awal2 pagi..or di rumah (makin jarang dah bukak blog kt umah..hu~)
Tapi selalunya, awal pagi n waktu rehat jerlah..

Sekarang, takde masa langsung tuk jengok kawan2 baru..
Alahai..terkilan..tak macam dulu..sempat aje follow back kawan2 baru..
Huu~ apa nak di kata..masa berubah, keadaan berubah..
Janji..diari harian ni tetap takkan berubah..sama jugak seperti adanya..

Happy Blogging~ Happy Weekend~

p/s masuk hari ni, 2 hari dah arif kurang sihat..selesema batuk dan muntah2...sian..tapi seleranya tetap ada, cuma bila makan, lepas minum susu or air masak, dia mula la nak muntah, sbb batuk menjadi2...huu~ dan mama pun dah rasa tempiasnya..selesema sket2..hu~



9 comments:

Salina@IbuAqil said...

Yerlah mama, skrg ni style ina sehari 1 entry.. Utk entry hari ni mlm tp dah taip siap2.. Memang dah budget nak cite pasal apa.. Pagi ni baru auto publish.. pastu hari ni curi masa BW je.. ;) Skrg musim demam mama, sian arif.. Get well soon arif..

Zue AnnaLeeya said...

eina tak berkesempatan...
akak nih plak mood ke laut ajer... haishhh....
tp ttp jgk bw dan tggal jejak mana yg smpat... huhu...

MamaYatie said...

kejap jer kan eina..dah 8 bulan..cam baru lagi baca n3 eina bgtau berita baik ni...huhu...semoga sihat la mummy & baby kat dlm tur...

musim la kan..anak saya tiga2 org selsema + batuk

dinor's family said...

cepat sembuh ayip ye...emm ibu masih lg bengang dgn pengomen xdiundang masih lg mngacau blog ibu ngeee....kadang2 malas dah nak bbloging ada yg dengki lak....

Mamamya said...

sama lah iena...kebanyakkan n3 kat blog lia da siap2 buat mlm sblmnya..klu ada masa buat lah 2-3 n3 sekali n setiap hari publish 1 jer...sgt2 jarang lia buat n3 on the spot...tuntutan t/jawab sbg mama n isteri rasanya lbh utama kan.... :) tp kehadiran sahabat2 yg sudi singgah di blog mmg sgt2 dihargai....

arif pun x sihat yer....? musim kan skrg ni..aritu balqis pun x sihat smpi warded lagik...mudah2an dah ok lah tu....

anak2 kat umah ni pun blm sihat sepenuhnya dan hari ni mama nya pulak dah batuk2 n selsema...mujurlah arini baba dah tamat kursus..lega hati.

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Sian Arif..mmg skrg ni musim demam..Moga Arif cepat sembuh ye..

Happy Weekend eina.. ^_^

Mama Gee said...

skrg idea utk mengupdet blog makin kering...dh kurang berjalan..kurang aktiviti..jdi tak byk yg boleh dikongsi...tp syg kat blog...updet lah apa2 aje....updet tetap updet... :)

Nad @ MamaZakwan said...

musim la kak eina..
saya pun selsema n macam nak demam ni, huhu!

maszmadi said...

sian kat ariff, moga dia cpat sembuh...

my lil Aisha muntah2 n cirit birit, doc ckap mungkin keracunan makanan.. harap2 anak2 kita sihat yerk..