About

Tuesday, October 18, 2011

.: aDa HaTi tu..taPi saLah caRa La.. :.

Salam hari Selasa..
Today mama UL la..
N3 ni macam biasalah n3 autopublish jer..

Today mama ke UPM, tengok SIL konvo..
Tak sedap plak, nak biarkan dak arif dgn si abah je ke majlis gitu..
Terabai dia nanti..hee~
UL pun UL la…janji Bos tak kisah kan.. ^_^

Ok, berbalik pada tajuk n3 ..
Dak arif memang ada hati bab ‘mengaji’ ni..
Kalau mama atau si abah mengaji sesekali (aduhai apsal tak tiap malam eh..hee~ )
Dia mesti nak dok sebelah..pastu mulutnye mula la..
Nyebut ntah apa2..kekunun sesame mengaji lah..tersenyum2 mama dibuatnya..

Dan baru2 ni, sempat si abah capture peel dia tu..
Tapi time ni, waktu apa eh..pagi kot..

Dia pi ambik Quran kecik, bentang sejadah dulu..
Siap berkopiah..
Elok pulak dok bersila atas sejadah..
Ada hati nak mengaji…tapiiiiiii…
Ada yang tak kena nya..

Apa dia?
See…


Muka kudus je kan..Konon nak mengaji..baik punya dah dok atas sejadah comel dia tu..
Sekali.. tak berseluar daaa…ber ‘diapers’ aje..alahai abang long..
Failed ! hee~


18 comments:

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alahai arif..mana seluarnye..^_^

LYAfrina said...

hehe.. tu arif baca yasin tu...
tp xpe eina.. dedah dr kecik sng.. bila bsr x liat nk ngajar ngaji.

~Siti Hajar~ said...

alamak xpakai suar da...apa daaa...

Sga Arif jd Al-Hafiz nti..

eB ezrin said...

sejok perot ibu :)

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe.... tak pakai suar...

bagus2, ada minat nak mengaji... mudah2an sampai bila2 minat tu ada... amin...

Salina@IbuAqil said...

Hik3!!! Yg pntg dia ada inisiatif tu mama.. ;)

mummy_ayu said...

he he he...leh geng la ngan Iris..
pakai tudung dah comel.tapi pakai shorts..mcm mana?

Nad @ MamaZakwan said...

mane sluar nye abang long? hehehe...
nmpk aurat la..hikhik

Mamamya said...

sejuk hati tgk muka abg long....mudah2an jd anak yg soleh...permulaan yg baik ni iena...

~aSHa~ said...

eheheh ustaz seksi ni

|| NaFiRaa || said...

hehehehe.. comel!!

haslina said...

alhamdulilah.
jadi anak yg soleh gitu.

::NureeN:: said...

sama mcm ellesya, ambil muqadam tp x pakai tudung hehehe

MamaYatie said...

hahaa..abg long, abg long....tp tak per la..niat dah ada dah tur..hehee

SYANI said...

Abang long tak malu... nampak aurat..hehehehe

ct rahani said...

adeh la abg long.. wat lawak je tau.. hehe..

nieda said...

hehe...arif kena pakai kain pelekat baru comel..imam muda Ariff

Ena said...

hehe..


eina,nanti sent email add eina yeh.. ena nak invite utk belog ena.. sent ke irdina2010@yahoo.co.uk.. macehhhh