About

Thursday, September 15, 2011

.: WoRdLess ThurSday..hee :.

Salam Syawal ke-17..

Duit Raya Singget je bleh buat main kira2..
yang lelain..mama simpan awai2...hee~ ^_^




p/s duit raya arif awai lagi dah pi simpan dlm akaun Nuri..dapat berus gigi percuma... tapi sekarang hasil dr jalan2 beropen house, banyak lagi collectionnye..he~rezeki...

10 comments:

sue zainun said...

sib baik dia nak main ngan duit sengget tu..hehehe.kalo dia minta duit warna warni jenuh gak ye.

Arizakiah said...

Alhamdulillah....murah rezeki Arif.

MrS. F!zA said...

weee..arif duk kira duit raya..kalo darwisy buat main je syiling tu..

♥SyilaSyira♥ said...

wah..rezeki ariff dapat lagi duit raya..syawal belum abis ni...nanti g beraya lagi yek..

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

banyaknya duit raya dia...

::NureeN:: said...

ALHAMDULILLAH...
rezqi arif..
nureen blum simpan lagi duit raya ellesya sbb tue la eina, dok dpt2 lagi biar kumpul semua baru simpan ;)

Mamamya said...

duit anak2 lia laburkan dalam amanah saham didik (ASD) tp x bank-in pun lagi nak tunggu habis raya nnti.... ;)

mama rifQy said...

kite x simpn lagik duit raya iqy..

~Siti Hajar~ said...

Ayep tayang duit raya yer, pandai ke kira tu..???

Sy tgu raya hbs sebulan br nak bankin duit raya anak2 tu...hehe

Salina@IbuAqil said...

humboi2!!! kan main lagi dia mengira duit raya.. ;)