About

Friday, September 23, 2011

.: ShoPing OnLiNe .. CoMeL :.

Sebab nampak sangat comel..
so beli, cuma dengan 1 click..hee~

beli kat MyPermataHati.com


sonang! padahal sebelum ni, bleh je buat sendiri bunjut ni..ngee~

selain 1 brg baby ni, ada beli brg lain jugak..
barang mak dia, so takyah la interframe...sulit dan persendirian..ekekeke... =P
Happy Weekend... ada je agenda tuk sabtu dan ahad ini..harus bijak uruskan masa ni, kalau tak, tak cukup rehat..hee~

8 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

klik2 di hujung jari, hehe
jgn terlebih klik nnt tak sedar duit pun laju je lari, haha!

selamat berhujung minggu kak eina! :)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Tungku ni sgt comel..klu diizinkan Qis dpt adik..nk gak beli tungku mcm ni..senang jer kan..Zmn semakin moden.. ^_^

Hamizah said...

gembiranya nk sambut org br,kan..

Lelord said...

skrg senangkan mcm2 ada

eima said...

beli jugak ari tu tp kat gerai jualan la ... RM10

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang comel... ingat nak beli gak satu dulu... tapi pasai pa ntah boleh lupa... hehe

selamat berhujung minggu jugak...

mummy_ayu said...

comelnya tunku nie..sekarang dah moden..mcm2 kan?

mama rifQy said...

skang ni sume di hujung jari..aritu kite bertungku gune tunggu jenis lama tuh!!