About

Thursday, September 8, 2011

.: Raya raya Raya :.

Salam Syawal..
Syawal 2011..raya yang singkat..
sempat sehari sahaja beraya..selebihnya melepaking di rumah @ Bkt Jalil..huu~

apapun 1 Syawal di manfaatkan sebaik mungkin..
melakukan edisi ziarah menziarah ke rumah sanak saudara mana yang sempat..
dimulakan dengan Ziarah pusara..
diikuti rumah atok nenek..
dan mak-mak sedara sebelah abah..

arif? apalagi sesi mengumpul duit raya lah..hee~
standard la budak2 kan..^_^

layan sket2 pic yang sempat di snap di sebuah dua rumah..

ni kat rumah atok abah~ seronok dak arif jumpa tangga..huu~
sebahagian mak-mak sedara + sepupu2 sebelah abah~
rumah kedua- rumah mak sedara abah~

rumah ketiga -sedara abah juge~


ini dah malam, sebelum bertolak balik semula KL
pic mama tak semenggah aje..huu~


SIL -bertudung biru - Mak Usu abag -sebelah SIL- Mak Cik abah -bertudung pink - MIL bertudung krim coklat tu...

Sekian..selesai cerita 1 Syawal..
sebelum bertolak balik malam tu, sempat abah tido kejap..rehatkan diri...around 12.30am baru gerak balik KL..sampai KL around 4.00am..tidur kejap si abah..jam 5.30am bangun nak pergi kerja..huu~

penat... mama & arif sambung tido..lalala...hee~


7 comments:

Zue AnnaLeeya said...

eina berjalanla jgk wlupon 1 syawal jer...
tp akak duk umah jerk...
jln dln sebiji dua umah jerk...

~Siti Hajar~ said...

Jadi la sempat gak beraya 1 2 rumah, dpt Arif collect duit raya jgk..hehe

mesti penat abah arif, sampai je KL trs g keja, penat tuh...

Mamamya said...

sempat juga iena snap gmbr masa raya ni...lia ritu nak kuarkan hp pun dah x sempat iena....sibuk dgn anak2...kakak2 tu sejak dah sekolah ni dia makin berani n x malu2 pi umah org..masuk2 je habis semua tempat dia nak xplore...haihhhhh.....sabar2... :D

Fieza79 said...

cantek baju..! dah nampak perut...hehee

meriah ramai sedara mara...fieza ni tgl 2 beradik dgn anak2 sedara je...yg srg lg tu asyik tk dpt balik je beraya...huu

Salina@IbuAqil said...

Seronoknya!!!! Seronok tgk raya berkumpul sanak saudara ni... ;) mcm2 ragam mcm2 gaya..

ct rahani said...

sgt encem dak arif berbaju melayu ..

::NureeN:: said...

wlpon 1 ari jek sempat beraya umah PIL tp mera eina pegi.. best2..