About

Thursday, September 22, 2011

.: peNanGan tak TiDo seHariaN :.

Kejadian..malam selepas selesai Majlis Mini Open House lalu..

kepenatan sebab seharian kerjanya, main lompat lari sana sini berebut menan gelak ketawa jebek2 nak nangis..hee~
tido?..tidak untuk seharian itu..dah la bangun awai..hu~

padahnya, lepas mandi terus pengsan ketiduran..
sekelip mata leh tak sedarkan diri saaaaaaaaaaaampai pagi..hee~
budak2 gini ler..




13 comments:

Fitri Senin said...

samala dengan Raif..

LYAfrina said...

nampak sgt keletihan tu..bila dh letih sgt.bising camner pon suasana,, tdo jgak kan..bestnyer kalo kt pon blh camni eina..

ieda said...

hermm mcm tulah budak2 nie .. kalau keletihan suruh mereka mandi .. hermm terus tidur tau :)

::NureeN:: said...

letih benor arif @ abg long ni.. ;)

Zur@ZaRi said...

macam2 ragam kan budak2 nie...

main aper sampai namo tido tue?

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Nyenyaknye abg Long tido..Nmpk sgt keletihannye.. ;)

Ena said...

kita pun rasa lega bila tengok anak tido lena kan..

ch@ said...

mmg sedap tidur atas karpet bulu2 akak tu. kalo kita pun hanyut apatah lagi mmg bdn dh pnt. panjang tapak kaki arif ni.

dinor's family said...

sama la ngan ijat,lps tetamu suma blk ari khamis ari tu..mandi kul 7.30 dah ttido dpn tv...yg xbestnya sedar mngigau nangis2 ye la siang main xingat....tp budak2 mmg mcm tu teruja bla ada org dtg rmh..he...

ct rahani said...

lenanya dia tido.. mmg kepenatan betul la tu.. sama la ngan aidil tu kak.. klu seharian duk main.. msti malamnya cpt tido smpai la pg sok baru bangun..

Salina@IbuAqil said...

Deme bila dah mandi rasa nyaman.. Tu yg lena tu kan mama.. ;)

♥SyilaSyira♥ said...

nyenyaknya tido..best jek tgk karpet bulu² tu..umah syila xleh pasang karpet..sbb umah jenis cepat berhabuk...kang nak cantik umah punya pasal, 1 umah asik dok dpt penyakit..ngeh..ngeh

mama rifQy said...

nampak die sgt penat tuh!!!