About

Tuesday, September 6, 2011

.: diaLog paGi Raya..hee :.

Salam Syawal ke-8 ^_^
Selamat Hari Raya...

sesaja nak tempek gambo bersalaman kami 3 beranak ni..
sesaja jugak letak dialog..nak memeriahkan n3..hee~



ups..pic bawah ni..sila la buat dialog sendiri ye..hee~

p/s baru perasan, takde pic Arif bersalaman dengan Mama...memang idak bersalam pun die pagi tu..
haih...nak kena ni..hee~

tapi kt rumah berkali2 dah bersalam dgn mama sekarang ni..asal salam je, dia akan sebut...'Uitt'.. (means duit raya la tuh..) pandai tau..sapa ajar ntah..ngee..

12 comments:

LYAfrina said...

hehehe...
sweett dialog tu....

**lya xdop mood lg nk wk n3 raya ni..aishhhh nape ni???

mawar (^_*) said...

hehehe....comei ar arif ni...
neway, selamat hari raya jgk =)

http://kinderbuenogulz.blogspot.com/

Idah said...

cute si arif tu salam dgn abahnya...anyway slmt hari raya juga utk eina.

mummy_ayu said...

sweet....suka tgk baju eina...comel...

mamaRIFQY said...

baju pegnen!! comel jee!!

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel jer ayep salam abah dia tu..Dialog pun sgt comel.. ^_^

nieda said...

warna hijau..sedondon...comel

Nad @ MamaZakwan said...

hehheheh..comey la abang long ni :)

zakwan pulak bukan mintak nak duit
di pi tanye,
"ape dlm tu ye mama? duit raye ye?"
dan2 dpn org nk bukak sampul tu, huhu! ^_^

zaidah said...

zai pun nak uitt.....hehehe....

Mamamya said...

sweetnya gmbo yg last tue.....lia x der ambik pic masa b'salaman dgn anak2 n en,suami...kelam kabut nak balik BP masa tu....

p.s: dah nampak pewot eina kan.....alahai..seronoknya...suka tgk... ^_____^

MamaYatie said...

wah..siap berdialog dulu ngan abah dia yer..hehee..pandainya..nak uuiit yer..meh la raya umah auntie..

eim said...

comel je cium tangan nak duit raya eh hehe.. faiq hari tu kejap je dia nak salam nak snap gambarpun kena laju2..