About

Tuesday, September 13, 2011

.: aGenDa seMaLam..CheckUp & paintinG?..hee :.

Aduuuh tak sempat ler nak berBW..alahai..
Bukan apa..makin kurang kesempatan tuk ber’tenet’ time opis hour..
Balik rumah kalau ada masa, bleh la layan jap..
Semalam memang tak sempat..
Sebab ada 2 agenda..

1st Agenda : checkup pregnancy ..
Resultnya..ok2 saje..

Kurang jelas plak piccas nye..hu~
See, berat badan (haha..mama dh padam..sogan..ngee..)
Cuma bleh nampak kt situ..berat badan naik sebanyak 2.4kg dalam tempoh 3 minggu..

Haa ambik kau, ni penangan beraya dan beropen house la ni..
Selera makan makin bertambah..
Seiring dgn kenaikan berat badan..hee~
Yang lelain..ok..tiada masalah.
Next checkup 10.10.11

Then, after balik checkup..
Kami, anak beranak menjalankan misi ini.
PAINTING~

Lalala..hee~
Seb baik hero sorang tu, dia lena awai masa ontheway balik umah tu..
Penat berlari dan berkejar2an masa di klinik..sementara menanti mama..haih~

Sudahnya penat…………..dan tido dalam kete lagi..
Sikit lagi sesi mengecat nak selesai, dia baru terjaga..
Sempat la nolong..

Sebab sekarang ni..ape je kita buat…dia akan volunteer nak buat jugak..
Tak kisah la apa kerja pun..
ayat dia tak lekang di mulut..”ayeeh wat…ayeeh wat..” (arif buat..arif buat..)
apa je kerja, dia mesti nak buat..time buat susu terutamanya..
dia sendiri nak masukkan susu dalam botol dia..hu~
layan kan je, tak kasi marah ooo..hu~

rambut kusut, baru bgn tido terus sambar berus cat..huu~
hasilnya..........tada...
hee~ cat sikit je, saja nak kasi wajah baru sket..cun tak?
Leh ambik gambo paspod ni..background biru sesuai tuh…ngee..
Peminat biru ke?
Idok ler…si abah ye la kot, mama lain minatnye…tapi dah asal kaler biru lembut tu..padankan la dgn biru pekat sket..

Ok je…next2 year kasi tukar kaler lain plak eh..hee~

p/s : huu~ bila la bleh berBW ni ye..huu~ hope balik rumah nanti sempat la menjengok..hukhuk..

14 comments:

@e_da said...

naik seri cat baru,...

eima said...

rajin nye ngecat...
cantek ...tenang je

mummy_ayu said...

wah..sempat lagi tu..rajin..and memang cantiks..

ch@ said...

ye la abah arif kan ke polis. mestila biru di hati. hahaha. hilang lelubang kat dinding tu, rasa mcm masuk rmh baru lak.

dinor's family said...

aku pun suka mngecat...tp tahun ni xbrapa rajin la mungkin mood nak pindah rmh kot...

LYAfrina said...

hehe..nyaman jer..lya suka kaler cream + putuh utk rmh..nmpak luas

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ni gelombang biru ke ape ni? heheh

takpe mek na..kalau berat naik takpe janji tak mendadak sgt.if mendadak tu yg kene marah ngan doktott..ehhe

take care

Ena said...

cantik!

rumah abg & adik yg duk johor nun sumer pakat biru tahun ni.. dari dinding sampai la ke langsirnya.. hehehhehe.. meriah!

MamaYatie said...

ok la berat naik, hari tu berat turun sbb tak lalu makan..as long under control..hehee

ayep, rajinnya!! cantek dah umah eina..i like blue!

~Siti Hajar~ said...

apasal xcat sblm raya..??? eh! eh! masih dlm raya lg ni, raya kan sebulan...hehe

Cantik la cat biru, suka la..

Fieza79 said...

wahh naik seri la rumah tu sebab tukar cat..kami je tak sempat2 nak cat...nampak nya raya thn dpn plak kot..

checkup suma ok best la takyah risau2..fieza ni hb asyik low je..last2 dh mkn kritikal..pelik la pesal la takmo naik2 ni...takut ada mslh lain la huhuu!

eB ezrin said...

cantek ar ina, kami coklat ;p

Nad @ MamaZakwan said...

wah...awak nampak biru la, hikhik :)

♥SyilaSyira♥ said...

berseri nampak rumah tu..cam masuk umah baru plk..