About

Tuesday, August 2, 2011

.: ReZki aNak ke-2 suDah ditentuKan oleh-Nya :.

Alhamdulillah..
Dalam mama dok wat calculation next year perbelanjaan bakal bertambah..
Dalam pada tu, ada berita gumbira yang sangat-sangat menghappy kan mama..

Alhamdulillah..semua telah diaturkan oleh-Nya..
Ya kita perlu percaya, setiap anak, ada rezeki untuknya..
Dan sangat-sangat tidak sangka, rezki anak ini sudah ditunjukkan olehNya..

Alhamdulillah..
Tak mampu hurai panjang..Cuma mampu..
Alhamdulillah..Syukur atas kurniaan dari-Nya..
Tidak terjangka sebenarnya ^_^

Alhamdulillah syukur..


p/s nak berbuka apa petang ni ye?..nafsu makan takde lagi..sebab sakit mulut ni weeh..huuu~ makan sekadar alas perut jerlah..itu pun seksa..huu~ apapun..syukur, dapat berpuasa, itu yang penting!

20 comments:

eima said...

tahniah ....

mummy_ayu said...

alhamdulillah..tahniah.....!!

Dayu said...

ye..rezeki anak tu kita kena percaya, dah tersedia bahagian dia kat muka bumi ni...
dulu kita pun mcm berkira2
cukup ke.. nak tambah anak, pikir mcm2.. duit nursery.. susu segala smua. tp skrg... redha. kalau ada rezeki terima dengan hati terbuka

Iela Fazielah said...

tahniah...

mamashikin said...

Alhamdulillah...rezeki Allah kita tak tahu..sy dlu pun mmg berkira soal perbelanjaan kalau nk tambah anak..tp bila ada anak, rezeki dtg mencurah2..dan yakin mmg Allah dah tentukan rezeki utk setiap anak..syukur..cuma utk anak yg ke 3 sy perlu merancang juga, tp bkn lagi kerana perbelanjaan ke apa...ada sb lain...hehee

apa pun slmt berpuasa kak eina..

Lelord said...

tahniah2 rezeki berganda

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Alhamdulillah..rezeki anak..
Take Care Eina..

Selamat Menjalani Ibadah Puasa.. ^_^

Sue said...

wah naik pangkat keh? tahniah.... jgn risau, kalau Allah bagi rezeki anak, ada la rezeki sampingan yang Dia akan bagi jugak.

Zue AnnaLeeya said...

tahniah eina... akak tmpang gembira dgn rzki tuh...
setiap anak mmg ader rzkinya...
Alhamdulillah...

MamaYatie said...

betul..rezeki anak insyaallah sentiasa ada..

pssttt keja baru ke b***s? hehee..bz body la pulak

~Siti Hajar~ said...

Berita gembira yer...Tahniah!

Tp apa beritanyer..??? kongsi la sini, kata diary kan...hehe

ieda said...

tahniah dik ! .. memang semua anak ada rezekinya .. itu dah dinyatakan oleh allah .. kita hambanya hanya perlu berusaha dlm segala hal :)

Izan Ishak said...

tahniah eina...izan yg baca ni turut tumpang gembira sama!

Dilla Ady said...

tahniah...rezki baby n arif..

bonda dadif aka akish said...

best!

Ena said...

Alhamdulillah.. rezeki datg seiring pertambahan..

hajarus said...

mamalieyna peknen anak ke2 ekkk??? bestnyerrrrrrrrrrrrrr.... alahai nampak sangat hjr dah lame x jenguk blog & BW...


congratz akak peknen g & bakal dpt baby ke2 & tahniah jg utk rzk yg akak terime... Alhamdulillah... hjr tumpang hepy boleh.... heeeee...

QiuT Mummy said...

tahniah yek...earm sy lak tgh menunggu bile lh rezeki kedua nk smpai ni...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

kita tau ape rezeki kak ina tu, sebab suratnya kita yang wat, ape pun tahniah k, sudah tertulis rezeki tu milik kak ina, lagipun kak ina keje teruk2 kalo tak appreaciate tak tau nak cakap la....cayok2

NzA said...

Alhamdulillah syukur..setiap anak diberi rezeki oleh Allah...