About

Wednesday, June 22, 2011

.: WW : OutiNg wiThout MaMa..huu :.

Kejadian  : Ahad lalu
Lokasi : Petaling Jaya
Agenda : Jalan-jalan tanpa mama, tengok pameran apa ntah, ada la programnya..
Alasan : Mama tak larat, nak rehat kt umah jer, padahal kt rumah gigih menjahit dan potong kain..hee~

sesekali berjalan2 tanpa mama, ok je kan.. ^_^

16 comments:

nieda said...

independent arif berjln dgn abah. kaluhumairaerm....

mummy_ayu said...

ok gak tu.leh mama layan buat kerja kat umah ye.....

LiLy @ MumMyQiStInA said...

kusyuk ayep tgk org main..
sampai menitik2 peluh dia..

Bionic women said...

boleh arif berjalan ngan abah ajer ek..bagus2...
Sempat lak tu si abah snap, kalau kakak dhiya tu ligat jer..memang papa dia x berani bawak dia sorang2, kalau ngan mama ajer xper, mama garang dhiya takut.hehe

~~*Lady Salwa*~~ said...

hehe... dah leh berdikari tanpa mama abg arif ni ye... ok la tu, dah pandai bawa diri... :)

~Siti Hajar~ said...

Abg Long dah pandai berdikari dah tu, nmpk ayep cam dah besar je..

terperasan xde 1 pn pic ayep pandang camera..haha

eB ezrin said...

ader gayer polis la dak arif nih ;p

zaidah said...

bleh layan sendirilah ayep...tahniah ayep....

♥MiZz-siHa♥ said...

dl ms kt pegnant no.2,hsbnd pon sll bwk anak yg 1st jln sndr..coz mommy die xlarat...hehhe

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq pon skang dah leh berjalan ngan abah tanpa ibu..janji ada makanan n air..ehehhe

mamashikin said...

wah..abah ariff la amik gmbar ni yer..dah besar ariff..ops..abang long..berpeluh-peluh tuh..panas..

Fieza79 said...

owhh eina ngelat ehh...betul la eina nk keluar tk larat nak2 pulak tgh panas mcm tu lg baik duk umah jahit baju..sokongg..!

dinor's family said...

dah pandai ayip kuar tanpa mama ye...abg ijat dah slalu la ibu krj shift kn....

maszmadi said...

bagus bagus, bior abah lak jaga arif kan.. hehe

ch@ said...

arif dah kena rapat dgn ayah. ayah jaga arif pula. oni dah tak berapa sgt dgn kita. buat apa2 smua nak abi.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya terpegun haidar tengok orang main talik tali tu ek