About

Wednesday, June 29, 2011

.: WW : ke PeSta buKu.. ^_^ :.

Kejadian : Pesta Buku @ Pusat Konvensyen sebelah SACC Mall SA (mek Rose betulkan ..ekeke..tQ)
Hari/ Masa : Ahad lalu @ lepas Zohor
Reaksi dak arif : suka....tapi..... takut pada maskot..ngee...sehabis ngelat takmo bertemu mata dgn maskot ..Alif & Anis (eh betul ke eh..ngee..lupa daa...=P)


pic last terpejam2 mata...cuaca panas...huu~dan sungguh nyata mama yg kian meng'gemuk'..hukhuk.. =P

hasil rembatan : 6 biji buku...5 buku cerita 1 buku mewarna utk dak arif..puas hati dia.. ^_^

23 comments:

mek da ©™ said...

pandai ye beli buku..cik da pinjam leh tak?

ch@ said...

hahahaha habis porak peranda akak susun gambar ni. tapi layan juga la tengok dak arif tu yg bersemangat dpt buku. uiii, kalau kita dpt pergi mmg kita tak mahu balik, nak berkubang dgn buku2 tu. oni pun takut dgn maskot2 besar tu sampai pucat kekadang tgk muka dia.

mrs.spicy said...

xpe kak oeyna. gemuk masa pregnant dimaafkan. heheh

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

eh..bukan pesta ni kat Shah Alam Convec ke mek na? yg sebelah SACC mall tu..

sy pon hampir2 pergi sana sbb anak buah ade buat persembahan ari tu kat pesta tu..tapi tak pegila sbb balik perak..

if tak..leh jumpe mek na..:-)

MrS. F!zA said...

gemuk ada baby takpelah..hihihhi..

arif takut maskot tu baik lah..siap pakai tudung lg..hihi

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel jer tgk Ayep bawa plastik cenggitu..byk rembat buku.. ;)

Iela Fazielah said...

bestnyer gi pesta buku...dah lama ila xpergi

♥SyilaSyira♥ said...

ops..ada gambar tertonggeng...kepala pun ikut nak menonggeng...em...baru nampak gambar ina sepenuhnya...perut pun dah kelihatan

eima said...

tak penah pegi pesta buku ....

mummy_ayu said...

Ian sibukajak gie pesta buku mcm nie..yg ada upin ipin tg tu, tapi tak pegi2 pun...
wah banyak abg long beli buku..rajin2 baca key...

LYAfrina said...

weeeeeeeee...
dh nmpak perut eina... terujer nyer...

bestnyer p kat pameran buku..kalo lya msti cari novel dulu ni... & buku utk asya msti wajib beli 1

~Siti Hajar~ said...

bagusnyer ayep beli buku, Danies pun ada buku, byk beli buku utk mewarna tp danies tetap lagi suka warna dinding rumah...huhu

Zue AnnaLeeya said...

ehhhh.... nama maskot tuh anis dan alif????
haishhhh.... tuh nama kakak dan abg ngah....
masa biler plak di lantik jd maskot kt pesta buku nih????
hahahahaha.... kebetulan la plak kan???

Mamamya said...

gemuk ada 'isi' x per iena...nnti dalam pantang blh kurus...:)

byk ariff beli buku citer yer....nnti minta tlh mama n abah bacakan sblm tido...mcm kakak mya/fiqa...:D

zaidah said...

ayep dah habis blum baca buku citer yang mama belikan....dah banyak dah coloring tu.....seronok dia....

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

wah banyaknya buku untuk buidak kecik nie..
"mengemuk ada isi tak pe....jue ni mengemuk taoi isi lemak je banyak...hahahha

eB ezrin said...

xpenak gi, troks kan? ;p

dinor's family said...

rajinnya ayip g pesta buku...nnt cepat leh mmbaca ye....

Bionic women said...

baru ler nampak gambar ibu preggy ni..hehe
tomei peyot tu..huhuu..gamuk ada isi xper kak eina.

eily x pernah gi lagi pesta buku nih

r|nA @ ja|j|na said...

rina ade gak beli buku kale² & stiker untuk echa..tapi kat lantai jugak dia nak conteng & tampal sticker tu..huwaaaaa, satu keje lak nak kene sental..

Fieza79 said...

mesti best kan jalan2 kat pesta buku...

eina..gemuk time ngandong tnda nya mama dan baby sihat...

hyazz said...

dak tecik ni pon pandai beli buku yer...

nieda said...

hari ahad lepas kita lalu kt situ tp ramai sgt org terus cancel...itu yg pergi hari selasa sebab upin ipin ada..hehe