About

Tuesday, June 21, 2011

.: poSing yaNg di SuruH2..hee~ :.

tiada kata2..hanya hidangan piccas semata..hee~

bila posing yang disuruh2...lihatlah aksinya..hee~

dah last2 malas melayan mama..sukahati dia je nak posing..hee~
pic last selingan semata, si anak dan si abah..

20 comments:

♥SyilaSyira♥ said...

wah..gambar atas tu nampak macho la...seksi lagi..hihihi

ch@ said...

huih, pandai betulla arif pose, dah mcm bergaya di pentas peragaan, bila si cilik bergaya. comel2.

MrS. F!zA said...

amboi smart kemain dia..hikhik

LiLy @ MumMyQiStInA said...

alolo..comel jer dia..
pelbagai aksi ye.. ;)

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

amboi...pandainye posingggggg cute sgt2..:-)

Izan Ishak said...

macam2nya gaya abg arif tu..last2 dia dah penat nyorok ngan abah plak ye~

akma said...

phewitttttt,,, comelnye!!!!!

Mamamya said...

hehehe...comel lah aksi2 arif nih...jam tangan miki mouse yg sentiasa melekat kat tangan yer...:)

maszmadi said...

wah!! arif dah pandai posing.. boleh jadi model jam tangan nie.. hehe

ieda said...

ahahhaha same je ngan anak akak zahrien tu .. mula2 malas nak pose2 bila cakap nak ambik gamabr .. siap nongeng2 layie ekekek :)

soo cute kannn

eima said...

comey ... badan die sedap tak kurus...huhu beshnye

Bionic women said...

cantk sluar jeans arif tu..
hehe

r|nA @ ja|j|na said...

amboi, leh jadi model bile besar nanti ni..

mummy_ayu said...

wah...bukan main smart lagi abg long...nak kemana tu?

Dilla Ady said...

byk gambar yg tak abih2 loading...huhuhu

tp cam biase, dak arif mmg encem!

ADEEYA said...

HAHA bakal modelll mama kannn mesti lahh banyak posinggg :D

mrs.spicy said...

makin ensem ayep ni..

Nadiah Sidek said...

pandainya posing!

~~*Lady Salwa*~~ said...

bukan main lagi berposing yeh.... hehe.... leh la jadi model pas ni...

Mama Gee said...

perghh hensemmnyaa...anak sapolah ni.. :)