About

Monday, June 13, 2011

.: daH Lama tak PosiNg aLa berGaya..hee :.

susulan dari n3 pagi tadi..
meh tempek 3 keping piccas yang disnap ni..

dah lama sebenarnya tak ambik gambar arif ala2 bergaya sket..
alaaa kira cam get ready sket la..
kiranya bleh la kalau rasa nak cuci gambar ni dan simpan dalam album..hee~

alaa piccas biasa2 saje...
arif berkaca mata... ^_^
alaaa gini jer?..
hehe...jadilah tu..bergaya apa...?..hehe..
tapi slack plak pegang kertas gitu kan..
dah tak comei, kalau nak cuci gambar ni..huu~..heee~

senyuman yang manis...memikat hati sanubari mama ni tau ! ^_^


macho sket..hehe..

dah2... tu jer..
n3 saja2 jer...mengabadikan gambar yang di snap..
boleh la... kenangan kan... abang long kan..hehe..~

p/s ada lagi citer sekembalikan kami di rumah after jalan2 seharian ni..arif bagaimana?..esok la stori mori...beserta gambar nya sekali..hee~



17 comments:

[-suziey-] said...

waa ensem la dak arief :) bole aunty pinjam spek tak..hehe

hajarus said...

aduhhh encem nyer arif... :)

mummy_ayu said...

ala macho nye hero tu...
pegang kertas apa tu?

Fara_Adura said...

Alah kiutnye arif pakai spek.. hehehe
Kalo bab posing memang bg kat dia la kan. hero malaya 2011 hehehe

eima said...

wahhhh ..ensem

etiey.com© said...

wah kemain si handsome ni. memang smart lah

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah2..kemain bergaya..smart & encem.. ;)

MrS. F!zA said...

nak pinjam spek buleh?aunty punya dah patah dikerjakan darwisy..huhu

*ensem!

ieda said...

dgn speak itam tuu .. dak arief mcm dah besar sgt dik ! :))

Dilla Ady said...

encem la awakkkkkk....hihihi

Ena said...

hehe..

kemain lg walaupun nampak cam pans skt cuaca tu.. ke lam gambar je nampak panas.. hihi

eB ezrin said...

pheeewittt, hai abang encem ;p

Zue AnnaLeeya said...

dah 3 hr tak sggah sini... sibuk kenduri... huuuu...

encem abg long.... nak ngorat.... hehehe....

Mamamya said...

alalalaaaaa...mmg encem lah dak ariff ni...x sabo nak tggu firas besar...huhuhuuuuu

nureen said...

ansem nyerrr... leh wat menantu nih hehhe

dinor's family said...

comeinye...eh...eh....hensomenya..
ayip.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah cantik kasut, nak pinjam boley