About

Wednesday, May 25, 2011

.: Wordless Wednesday - suKa berKaWan :.

Masih Piccas sekitar aktiviti di kampung..
Suka berkawan..walau pun kawan2 nye tu sudah pun bersekolah..
Dia cuma berusia 2 tahun.. ^_^








Indahnya Dunia Kanak-Kanak..Tiada Musuh...Hanya Kawan~


10 comments:

MrS. F!zA said...

amboi kawannya semua gugurlllll

Iela Fazielah said...

alahai..comel je dak arif... mmg dia frendly la.... smapi meniarap tgk kakak colour

etiey.com© said...

bagus bagus... pandai je arif erk.. sama cam eysraf lah ni. pergi mana pun kalau lambat yg baya macam nih mmg semua panggil kawan... pastu kan sennag je nak ikut orang.. kita pula yg risau

Kasih Ibu said...

seronoknya tgk gambar2 arif dgn kwn2...kecil dah pandai berkwn...bagus betul arif ni...nanti bolehlah berkwn dgn Haiqal pula ye...

♥MiZz-siHa♥ said...

suke kawan ngan orng besar eah..

Maya Mayana said...

emm bagus kan bebudak ni..kalau cukup kasih sayang mrk pun belajar menyayangi...anak2 yg ada masalah sosial tu selalunya kurang kasih syg...salam kenal..ai follow :)

Ena said...

gd boy... :D

ADEEYA said...

Hihii ayeppp. lama tk jenguk ayepp. makin besar diaaa ;D

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

bagus suka berkawan ni, nanti nak sekolah senang la sure tak nangis punyer

ch@ said...

sweet je kak gambar2 kat atas tu.teringat memori masa keeci dulu. main je kerjanya tak payah fikir apa-apa.