About

Monday, May 9, 2011

.: teMpeK-tempEk siKit LaGi.. :.

..sambungan dari n3 sebelumnya...

layan piccas sket lagi ni..
haih..siapa lagi modelnya kalau bukan budak kecik sorang tu..hee...
(berangan la nak memiliki DSLR...bestnye kalau dapat..sbb mama ni suka noo...snap2x..hee~ )

Iklan Budak berGigi KuniNG,,,ngee.. =P

suka wat mata kecik dan hidung berkerut...hu~

baru lepas minum susu sebotol...^_^

..abang amzar..yang suka main beskal..ditemani pak ucu kt sebelah tuu.. ^_^

..ni masa mula2 sampai...ajak main kereta2 comel abang amzar dulu..~

..tok terbaring sudah...hee~

Next besday siapa pulak ye?.....heee ~

17 comments:

bonda dadif aka akish said...

arif sporting berposing...

=)

MrS. F!zA said...

tok kita kt kpg pon gitu gak..suka baring smbil tgk cucu main..kekeke

ejaMaria said...

penat tok layan cucu... ;p

ch@ said...

comel-comel je gigi arif. gigi Oni besar-besar, ikut mak dia. hahaaa. suka arif dapat kawan bermain.

Dilla Ady said...

suke la gambar muke die kerut2 camtu..chumel!

Baju Kurung Budak said...

Salam Kenal.
Syoknya dia berpossing. Ni mesti tahu muka dia nak masuk blog kan?

daripada:
Ain Syuhada@zezebel.
zezebel.blogspot.com

MamaYatie said...

abg long ni pandai posing kan..

~~*Lady Salwa*~~ said...

memang boleh jadi model la dak arif nih...

sama la, dok berangan je nak miliki dslr, tapi entah bila la sal boleh merasa...

tak pa akak, mana tau rezeki baby nnt dapat dslr tu kan... mana tau...

~izan~ said...

betul2 macam iklah ubat gigi hehe..tp comeyy..mana ada kuning..cantik je giginya hehe

maszmadi said...

pandai dah abang arif ni berposing yerk,.. suka tengok bulu mata abang arif yang mabeles tu..

Ena said...

hehe..

cute kan arif wat muke gitu.. :D

Hanis Azla said...

comelnya.. pandai posing pulak tu..

Iela Fazielah said...

mmg arip ni hantu camera n kuat senyumkan.... suka ila tgk..kontra dgn irfan

Bionic women said...

arifff comellllll..hehehe

Mamamya said...

ariff yg mmg sentiasa manis n comel bila tersenyum...x kisah lah nak klu gigi kuning pun...esok dah besar pandai lah nak gosok gigi bagi putih yerk....

p.s: lately lambat smpi ke sini...anak2 masih x sihat lagi....huhuu..mengadu nasib lak...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comel jer tgk ayep buat senyum cam tu..cuba kita yg buat..comel X?? hiks.. :D

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bukan main suka lagik dia wat muka camtu ek