About

Tuesday, May 3, 2011

.: maInan untuK seHari :.

Salam Selasa yang Ceria..
Ceria la after cuti 3 hari kan..hee~

malas nak membebel panjang..
layankan je..budak mendapat mainan baru ni..
citer dah lama..
mainan yang cuma bertahan sehari..
esoknya..rosak sudah si penukul itu..
diketuk mcmana gaya ntah..
haih..

ini la sebabnya...tajuk jadi lagu tu..
"Mainan untuk sehari " .. hu~

see...maianan peralatan nye ni.. terpengaruh dgn kartun "Handy Many" la ni..hu~

aiyak...rosak la menan tu, diketuk2nya..

hari pertama memang excited main
siap bwk g umah ibu pengasuh..
time balik..dah bersepai penukul tu..
ntah camna gaya dia main ntah..
huu.
TEKUN ~

p/s selagi bernama kanak2 silalah bermain dengan sepuas hati ye sayang...dah bergelar pelajar nanti, no more menan2 tau..hee~

16 comments:

ch@ said...

hahaaa, sama je ngan Oni yg pempuan tu, tak padan. semalam belikan buku, dia boleh duduk kat kedai tu juga mengadap buku baru, tak sabar-sabar. tak sampai sehari, habis semua bersepai. esok dah besar, mesti dia tanya balik mainan dia tu. confirm.

dinor's family said...

sama la ngan abg ijat,mainn bru bli dlm keta dah bukak main pastu blm smp rmh dah rosah dah...

alimaz kembara terasing said...

main jangan tak main... maian sampai naik juling... heheheh

eima said...

cam wawan anak nad jugak suka pomen2 nih ..
fahim tak minat tgk handy manny... kartun pun die dah jarang tgk...
sejak dok taska...huhu

Izan Ishak said...

si kembar ni pun samalah eina. kalau beli, tak sampai 24 jan dah punah semuanya...alahai anak...

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rafiq tak byk menan kcik2..ade besor2 je..huhuhuhu sbb ibunye malasss ya amat nak kemas! ahahha

hyazz said...

budak2 memangu tu ler keje nyer...sama ler ngan abg2 kami ni...hehehe

Iela Fazielah said...

biasala latu.. sehari je selamat... esok.. semua dah hilang... sama mcm sayfiqah jugak la..

Fieza79 said...

hahaa..sama je anak2 kita ni kan...asal beli menan, bila dh jemu main satu hari...tak sah tak diketuk di repair jadi bnda laen...huhuu mmg menan utk sehari je...kalau beli yg psr mlm mmg takde la ralat sgt hehee...

eina...fieza tertinggal dh lambat wish agak nya...eina dah join ye..wahh dah berjangkit sguh ye penyakit yg satu ni..apa2 pun tahniah ok...wahh seronok la pulak bila berjemaah pregnant ramai2 ni hee...mcm mana eina tak alah kot...nmpk sihat je..best la kan mcm tu...

mama tims said...

normal la tu..xpecially anak lelaki..mmg suke 'menjaga' barang mainan..hehe..

bonda dadif aka akish said...

ariff bleh geng same dadif...bertukang sane sini..dgn sawl...dgn skudebar...skru...huh..jenuh nak mengemas...

=)

♥SyilaSyira♥ said...

sakannya bertukang..tapi comel gambar anak teruna tu..tekun je menjalankan kerja..:-)

[-suziey-] said...

hiks...mcm aQeel je ..aQeel pn suka giler main cenggini..ala nama pn budak ieyna..boy plak tu..hehe harus ler cenggitu :)

ieyna x alah teruk ek preggy ni..ok je mood nk update blog..hehe..sllau org lain mood sume ke laut..hehe

Fara_Adura said...

Wahahaha ade bakat jadik engineer neh.. bese la budak2 memang cenggitu. Bukan tahan lama barang2nye.. egegege

♥MiZz-siHa♥ said...

mainan pon penukul..mmg di ketuk la sana cni..hehe

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

sama cam balqis la ni, menna kejap je bertahan pastu habis lingkup