About

Tuesday, May 3, 2011

.: daRi saHabaT..TQ cH@..aRif LIKE ! :.

last2 week received hadiah pemberian sahabat maya ni..
(haih asyik menerima je, bila nak memberi ni..ngee ^_^..Insyallah..nanti ye..hee~)

nak ucapkan THANKS A LOT to cH@ sesaja je cH@ nak kasi hadiah ni tuk Arif..
ada banyak sticker katanya..so dia kasi kat dak arif sket..

haa..bukan main suka la dak arif.. ^_^
meh layan aksinya menampal..sukahati dia je nak tampal camna..
malas mama nak larang..dah siap tu..herm..not bad...

see...ooh before that..
cH@ juga ada kasi kad yg kreatif hasil kerja tangan sendiri..
thanks cH@ ^_^



Peti Ais menjadi mangsa tampalan..sukahati kamo lah nak oooi...huu~

~ Begitulah adanya..comel la jugak dia susun..sedia maklum yang kepala orang harus diatas, kaki bawah...camtu jugak dgn roda kereta harus di bawah, bukan di atas..hee~

Mama suh dia berdiri sebelah peti ais tu nak ambik gambar..
tetiba jadi pemalu lak..siap guling2 di lantai.. ngee...

so, curik je snap gambar dia, yang terbaring sudah...hehe...

p/s orang lahir bulan march biasanya sukakan seni..like mama!...arif rasanya bakal suka seni jugakkah? ^_^


 

11 comments:

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

wah bestnya dapat hadiah.cantiknya..

MrS. F!zA said...

hihihi pndai dia tampal. dh rupa FM dah tu..ekeke

Ena said...

behnyer..

pandainya arif tampal.. tak tanggalkan balik ke arif tu??? hihi... kalo ifan la kan.,. kejap je la tu.. dan dan tu gak dier p bukak balik dan tampal ikut suka hati dier.. heheh

mummy_ayu said...

wah..banyaknya sticker dia..nak cikit leh?
abis dah dia tampal kat peti ais...

Zue AnnaLeeya said...

suker ayep dpt byk sticker...
airel pon suker sgt sticker nih...
mcm ayeplah jgk, airel pon tepek2 kt peti ais jgk...
smp penuh peti ais tuh dgn stiker katun... huhu..

Hanis Azla said...

mesti arif syok dpt tampal2 gitu..

LYAfrina said...

terharunya kalo dpt kad handmade lagi...

a ah..lya pon lahir bln march, & sgt2 minat seni. smpai utk spm, lya tambah satu subjek seni... mmg slalu msuk ptandingan melukis.. dan suka tgk sesuatu y berseni esspecially, photography.

ch@ said...

dah janji memang nak bagi. smlm, pergi kedai jumpa yg buku sticker tu, rugi tak beli. belikan Oni satu punya la dia excited.

pandai arif tampal. mcm FM pula kita tengok. akak punya hadiah, nak beli tapiii nak lipat rasa macam sayang, so idakla kita beli. kikiii. nnt kita beli lain eh ;)

bintangku said...

Byknyer sticker... Tampal kat peti ais ok lg. Jgn tampal kat dinding sudah... :)

♥MiZz-siHa♥ said...

cantek dah peti ais mama...xyah beli FM bnyk2 dah..

[-suziey-] said...

waa bgs ni..hobi baru..lekat sticker kt fridge..xyah kumpul FM dh..ekkek:D