About

Monday, April 25, 2011

.: tiDak berboToL suSu laGi :.

Stori pasal little boy arif..
bukan tidak berbotol susu langsung ye..

tapi tidak berbotol susu bila kuar berjalan ke mana2..
sekarang..cuma berbekalkan botol air ni jer..
hadiah dari kawan baiknya..kakak balqis..see..


bawak bekal air masak je kalau nak ke mana2..
if nak kuar berjalan..kena pastikan dia menyusu dulu..
then, berbekalkan air masak dalam botol comel ini.. ^_^


arif pun dah besar..dh 2 tahun lebih
bleh je nak minum air lain selain susu
bila kuar berjalan..so senang ^_^

thanks kak balqis kasi hadiah botol air ni..
sungguh bermanfaat sekali..
kak balqis referring to..... anaknye anje lah..hehe..

20 comments:

bonda dadif aka akish said...

wahhh gud boi la arif nih....

=)

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

haidar kan peminat setia mickey...balqis punyer dah rosak...see anak dara lagik ganas dari anak teruna tau...kejap je lingkup di buat kak balqis...

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

nak cakap lagik, bagus la haidar kuat minum air masak...elok untuk kanak2 tau, kita pun tak galakkan balqis minum air manis sellau...

mama rifQy said...

ingatkan dah tak minum susu!heheee

nieda said...

dah besar Arif..no more botol ya

MamaYatie said...

good boy! kita org pun dah tak bawak bekal susu utk mysara..kot haus sngt kasik air kotak susu dutch lady tu..hehee

Ena said...

BAGUIH LAH AYEP NI..

TAK CAM IFAN.. IFAN TU AIR RIBENA NAK, AIR MASAK NAK.. SUSU TETAP NAK... HUHUHU.. SO, SEME TU TETAP DIBAWA BILA KUAR.. IFAN MEMG KUAT MINUM..

Gieyana said...

wahhh..bagus lah dh x nak minum dlm botol lg..cantik bekas air tue..:)

Izan Ishak said...

tahniah arif!
senang kan eina takyah dah mengusung botol susu bila nak pi mana2~

cantiklah botol yg kakak balqis kasi tu~

Umi Izz said...

sama macam danish la tu da tak minum susu kalau keluar, alhamdulillah.. makin besar makin mudahkan??

arif big boy =)

NzA said...

senang la kalu camtu...xpyh lg nk angkut mcm2....hi...

dinor's family said...

bagus la cmtu senang mama t..

maszmadi said...

wah bagus la arif sekarang.. x yah susahkan mama nak sediakan susu n air panas lagik time nak jalan2 kan.. good boy

Bionic women said...

wahhh..sangat bagus..godd boy ler.
Dhiya pun dah lama x bawak bekal semua ni. Dia lagi ler macam malu nak minum susu depan orang.hehe.

Dhiya kat rumah skang pun dah minum susu dalam training mug..pasni x payah bli botol ngan puting ag..sukerrr

ADEEYA said...

Good job big boy! Hihi rinduu ayeppp!

Fieza79 said...

bagus la Arif...hurmm tak pyh dh berbotol susu lg bila kuar jenjalan..tahan je dgn air masak...

Mamamya said...

anak2 mmg selalu dah dibiasakan bawa air masak klu pi b'jalan...skrg klu makan kat luar pun selalu bawa bekal air sendiri utk anak2...selain jimat belanja kita pun x takut2 dgn tahap kebersihan air tu..:D

Ummi Salsabila said...

my girl jln tak ingt botol susu.mlm nak tido br cari..hehhe

tp mmg sng bila outing kan.

eima said...

huhu bagus tul ..
klu fahim tak dak maknenye ..mmg aku kena bekal ...
klu die kate nk susu mau nye die dok sebut sepanjang jalan...
tp tak dak la cam baby....cuma mulut die bising je la

[-suziey-] said...

btl2..kita pn rasa senang je skang jln2 bw aQeel..xde sibuk nk usung beg beso2 isi segala susu n botol2 dia..hehe skang ni mmg bw botol air masak jek..hehe:p

bgs kakak balqis kasi hadiah btol air yek..hehe