About

Friday, April 8, 2011

.: temaNi tok ke Stsn BaS bkt jaLil :.

Salam Jumaat..

oooh still cerita lama...
pada 30.03.2011 yang lalu mama onleave menghantar Tok kedah dan Pak ucu arif ke stsn bas sementara di Bukit Jalil..
mau balik blah utara still operasinya di Bukit Jalil..
ok la dekat sket, nak ngantor..

itu pun suspen jer..takut tak sempat..
yelah di hari bekerja kan..
kete banyak...jem..nyaris2..hu~

Bas bertolak jam 9.30am..
dan ini hasil yang sempat di snap..lalala..cam biasa ..wajah mama tiada dalam camera..hu~



Stsn Bas sementara Bukit Jalil ni agak lengang, tak macam dedulu..
sempat dak arif main2 batu..




Pak Ucu..
 &
Tok..



Baju tok nilah..kainnya abah beli kat Penang, dah siap berjahit dan bleh pakai pun.. baju mama?..tak siap2 lagi..biasalah tukang jahit..baju tuk diri sendiri selalu di 'anak tiri'kan..hee..



Sekian...~

13 comments:

Mama Hanim said...

mesti ayep sedih tu nk hantar tok kedah blk kan lps lama duk main sama2.

bukan semua org ada bakat menjahit mcm eina tu, bertuah badan..

NzA said...

tok dh balik kedah ye?????moga selamat semuanya.

etiey.com© said...

wooooow banyaknya!

dinor's family said...

cantik baju tok....sapa yg buat tu...

UmiDAnisH said...

huhu, mesti la ariff sedih cam danish jugak la.. siap sebut atukk, nenekk.. acuu.. tampung (kampung) best...

Takpe riff nnt ajak mama p balik kampung selalu,k..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

ni guna kamera nikon coolpix ke? sbb lawa2..sy pon guna camera jenis tu..tapi model biasa2 je..:-)

eima said...

kesian arif .. die tak ngamuk ke nk ikut tok ...
maknanye nk kena pegi rumah pengasuh balik la ni ek ...

Sha@Mama Tina said...

Balik dah tok dia ye..sian ayep..mesti nnt rindu

|| NaFiRaa || said...

cian dia~ x de geng dah~ :)

hajarus said...

alahai lamenyer hajar x BW windu nak tgk arif encem ni... dah besa tambah encem... anyway perang la rambut arif...

Bionic women said...

wahh..pantas dan efisiennya...dah boleh pakai baju tu..
nak tempah baju ni kak eina..masih terima ker???

Dilla Ady said...

tak nanes ke die time tok die balik nih..

sian die, mesti rindu kt tok..

MamaRifqy said...

wah..teman tok! mesti cucu yang rapat ngan tok ni!!