About

Thursday, April 14, 2011

.: suka2 teMpeK : jaLan seHariaN :.

..saje2 nak tempek ni..
susulan dari sesi jenjalan kt PSN last2 week..
balik tu, singgah Giant..beli barang sket..

before that, isi perut dulu..
dan snap 2 pic ni..
saja...sementara tunggu hidangan sampai..ngee..


budak ni dah mengantuk sebenarnya..seharian tak sleep kan..cian.. ^_^

ntah dia cakap apa ntah..mama tak perasan..
lapar time ni ni..hehe...cian.. ^_^

WALAUPUN JENJALAN TU MEMENATKAN BADAN, TAPI TIAP HARI MINGGU RINGAN JE KAKI NI NAK MELANGKAH KELUAR RUMAH..DEKAT2 PUN JADILAH...HAIH~ = P

10 comments:

Bionic women said...

comel gambar first tuh..hehe

Izan Ishak said...

comel3! apa dia cakap tu eina?

Mamamya said...

btl la eina...klu smpi hari jumaat jer mula kepala ni mikir mana nak pegi hujung minggu nie...dapat jalan dekat2 pun jadilah......mcm satu terapi plak...:D

iskh...dah lama x pi giant lah...mcm nak pegi je ari sabtu @ ahad nie....

MamaYatie said...

berjalan2 tu terapi minda jugak..kekeke

lizz said...

ololo comelnyer muka ngantuk dier...

Fara_Adura said...

Wawawa, sama hobi ngan fara. Calit sket wahahaha.. haikal makin ensem. Laikk

Iela Fazielah said...

bila lapar membebel2 dia.. biasala..budka2..si baik xmerengek

LYAfrina said...

selagi ada ruang utk snap2pic.. harus la capture kan.. ank kita kan...

LiLy @ MumMyQiStInA said...

apsal Ayep tu..ngantuk erk..mesti dia letihkan seharian jln.. ;)

aNJe a.k.a MaMa_Balqis said...

tol tu kak ina,jenjalan tu dah jadik hobi kasik tangkap satu dslr mesti lagi kuat berjalan2 ke taman plak