About

Saturday, April 9, 2011

.: saBtu sehaRian di ruMah..tp maLam ni?..:.

ada agenda..nak jalan2..
uptown.........uptown mana eh?..tunggu si abah bawak ke mana..hehe..

tapi sebelum tu, nak layan AF9 dulu..lalala..
dah habis baru gerak pergi kot..
herm..tido lewat le nampak gaya..
takpa2..siang tadi dah advance tido sket..
tengahari, si abah takde..
mama buat2 tido dan tertido..
then, sedar2 arif pun tertido..hehe..

mama kejap jer, arif lama sket.. ^_^
siang hari kalau dapat lena best kan..
nikmat nya lain macam..hehe..

tapi sangat jarang2 berkesempatan..
yelah hari sabtu ahad, kejenya jalan jer..
time tak jalan pun, ada je kerjanya..

tapi hari ni, rasa nak tido jugak..
dapat la sejam.. ^_^

ok2..nak concentrate layan AF9 jap lagi ni..
jon standby depan TV..hehe..
selamat berhujung minggu..

10 comments:

BIONIC WOMEN said...

kak eina, kita baru balik dari Summit ag..kali ni jengjalan merewang x tentu pasal ngan Dhiya..hehehe..
boring kat rumah, hubby ada sekolah ganti arini..petang ada tuisen plak

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

jaln up town man..cik jue suka pi up town baru kat tepi mines....

Gieyana said...

tido mmg best kan..daku kalau layan tido mau berjam2 dibuatnya..:)

LiLy @ MumMyQiStInA said...

Selamat berhujung minggu eina..
Kita x dpt layan AF lah..since pindah umah..Astro x pasang lg.. :(

ADEEYA said...

Haha seharian tdo hari ni. Bangun tgk tv thne tdo balik the tgk tv :D bored sat ever.

dinor's family said...

lama xg up town...kat kelana jaya tmpt baru...

NzA said...

selamat pagi eina..dh bangun ke????

UmiDAnisH said...

huhu,umidanish sabtu tak p memana sbb abi sampai umah dalam kul 12tghari gitu..tp dalam kul 5 abidanish bawak kuar cari durian lagi..hehe

Mama Hanim said...

sabtu hari ronda SP je..

[-suziey-] said...

haahah lawak plak..buat2 tido tertido ek.hehe..