About

Monday, April 11, 2011

.: poSing si Baby Boy..naK ke Mana ni? :.

ni posing2 hari ahad yang lalu2...
ada misi...apa misi?
esok la citer eh..
sebab banyak piccas...
kasi piccas intro dulu..lalala..

gaya si babyboy posing.. ^_^






sementara tunggu abah panaskan enjin kereta..snap2 dulu..lalala..
cantik la..musim bunga berguguran..hehe..




p/s baru anak sorang, melayan jerlah snap2..kalau dah 2,3 ..larat ke nak snap2 gini.eh..hehe..

19 comments:

deeya said...

uishhh hensem boy ni... pandai bergaya... nak2 pulak tang mulut muncung tuh... nk amik jd menantu.. apakan daya ank pompuan sebaya xde....

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

snap2 sana sampai gambo melambak, nanti kita pi photoshoot sama2 k

ejaMaria said...

kalau ada anak 2-3 snap yg paling kecik je... yg besor ntah dah lari kemana... tak terkejar dah mak nye... ;p

lizz said...

cantik jer...bunga2 gugur tu cam kat jepun...

mrs.spicy said...

haha..kalo anak 3-4 tak terkejar=p

mummy_ayu said...

kalu dah 2, 3..lagi seronok la snap2..sbb lagi mcm 2 ragam & aksi...

Fieza79 said...

cntik la pic yg ada bunga2 berguguran tuu...

anak sorang bole lg...kalau 2-3 org..alih2 mama nya jela yg layan posing..anak2 dok berlarian sana sini je...hehe

aniswany said...

waaa pose maut =p dah ada gaya nak jadi model wannabe nih ^_^

dinor's family said...

suka ayip bgambo ye...

[-suziey-] said...

jeng jeng jeng..klu 2-3 anak ntah2 lagi kelam kelibut..kamera pn tah ke mana..haha..

comelll la arief..nmpk makin sporting nk posing2..hehe

etiey.com© said...

walaweii sweet sangat! suka pic ke dua tuh

akma said...

baby boy suke minum air masak eh?

minum susu dia kuat tak?

UmiDAnisH said...

wauuu.. sungguh baiknya dia nak melayan mama dia yg suh gitu gini berpossing, kalu danish bg 5min tak sampai da lari.. huhhu,

psss.. bila anak ke 2 ,3 dan seterusnya tu?hihhi

hajarus said...

alahai encem boy ni dah la encem pandai posing plk tu... tambah2 encemnyer... :D

Bionic women said...

Comelllnya...budak arif nih..
sweet sangat tengok..
gambar ke2 dan 3 comel sngat

~Siti Hajar~ said...

ala comey la plk ayep pakai baju overall @ bet bet tu, Danies sy suka gak bg pakai bj camtu tp si ayah xbpa bkenan anaknyer dipakaikan baju gitu...huhu...len org len citarasa kan...hehe

Eina, klu anak dah ramai esok, biar anak yg besar la snapkan pic adik2nyer plk...ringan keja kita...haha

ch@ said...

oni punya overall dah muat. akhirnya, boleh digayakan. hahaaa. ekcited beli skali terbesar pulak.

kalau dah ada dua tiga sok, boleh juga snap, one by one. mak kurus la kena kejar sana-sini. haha.

Dilla Ady said...

lulus nk jadi model kiki lala..

kalu anak dua tiga org mmg semput la jawabnye..dilla pun slalu pikir camtu, haiiii...baru anak sorang, so tambah satu lagi ntah larat ke tak..

MamaRifqy said...

masuk contest anje ni!!!Sebab COmel!!