About

Wednesday, April 27, 2011

.: poSing roCkers tak MenJadI :.

Meh nak tempek2 seleksi dak arif ni..
bergaya kekunun rockers..
al-kisahnya..
dia sibuk je kacau mama menjahit time ni..
daah mama kasi je perca kain..
suh dia pi main jauh2..

sudahnya di pakaikan si abah kat kepala dia..
jadi ala2 rockers sudah..ekeke..

pastu leh lak si abah ambik alih tugas mama sebelum ni..
snap2 aksi si anak..ekeke..
(jgn taktau, si abah menyokong penuh si mama menceburkan diri dalam arena blogging dalam diam..sebab tu, selalu si abah rajin menyenap juge..ngeh3x.. )


time kejadian photoshoot berlaku, mama sedang gigih menjahit baju orang..hehe..
dan kain perca orang itu menjadi mangsa mainan dak arif..
psst diana kenal kan kain perca tu..ekeke.. =P






posing2 depan umah pun jadi la..
kekunun rockers..
tapi....hahaha...kain berbunga...hahahaha...

14 comments:

MrS. F!zA said...

Siap buat mulut muncung tu..ekekeke

Bionic women said...

rockers ni dalam hati ada taman..hehe..
comel jer kebun kak eina

LiLy @ MumMyQiStInA said...

wah..wah..kemain lg rockers ni..
siap buat mulut muncung lg.. ;)

NzA said...

xthn tgk pic ke 3 tu...mulut muncunggggggg!!!!

mummy_ayu said...

wah..bukan main lagi rocker sorang nie..comel..

ann @ hatiberbunga said...

hahaha..! mahal tu pose muncung tu. :D

r|nA @ ja|j|na said...

kisah seorang rocker berhati bunge, ekekeke..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

waaaa kan main lagi. phewitttt ngorat leh? ehehe

mrs.spicy said...

haha sbb tu xmenjadi. sbb kain bunga2

Mamamya said...

suka sgt2 tgk pic no.3 tu...siap2 muncung2 lagi mulut tue....he3...mmg comel lah ayep nie....

LYAfrina said...

waa..aksi rock era 2011

ch@ said...

hahahaha bolehla ni, ada gaya. yang penting rock hati munga-munga ni.

♥MiZz-siHa♥ said...

rockers sweet nie..

Dilla Ady said...

cam biase..posing la camne pun...kamooo dak arif sgt encem!