About

Thursday, April 21, 2011

.: naK jadi aNak soLeh praktiS dr seKaraNg .. :.

Amin....
"moga arif jadi anak soleh..taat perintah Allah..
dengar cakap mama, dengar cakap abah.."
(doa mama setiap malam time arif sleep, bacakan perlahan di telinganya..)

arif praktis nak jadi anak soleh ni...
apa dia buat?
ni haa...picit2 kepala & bahu abah...sebab time ni abah kata pening kepala..

waaaah....ada bakat memicit kepala ye arif..
yg comelnya..sempat menjeling ke TV ye..
ngelat ni, tapinye...

alahai...kejap je bertahan..
pastu mulalah boring..



time mama dok picit2 kepala abah, dia sibuk..
bila suruh dia take over...ngelat plak ye..
nengok tv je lebih tu...hehe..

Insyaallah...jadi anak Soleh ye sayang..Amin...

17 comments:

MrS. F!zA said...

hihih.. arif nk tgk tv dlu tu..ekekeke

mybabysbucket said...

auntie su doakan moga Arif jadik anak soleh ... InsyaAllah

etiey.com© said...

amin.. moga jadi anak yang soleh.. hehehh pandai pulak ngelat erk. hihi

Mamamya said...

sakit2 gusi pun gagah dtg ke sini...tp x rugi sbb dapat tgk budak hensem yg baik hati ini....;D

insya'allah..smga ariff jd anak yg berbakti pada mama n abah yer syg....aminnn.

maszmadi said...

ameen...

norihan said...

alahai arif...ngelat ye suruh picit kepala...semoga arif menjadi anak yang soleh..

mummy_ayu said...

moga jadi anak yg soleh & abang yg baik..amin..

zaidah said...

semoga anak2 kita menjadik anak soleh dan soleha...amin

Zue AnnaLeeya said...

hahaha... mata smpat jeling tv.... itulah yg kita hrpkan eina... smoga anak2 kita menjadi anak yg soleh dan solehah... amin...

dinor's family said...

amin...semoga suma ibu melahirkn anak2 yg soleh n solehah....ayip t picit kepala mak njang lak ye....

~Siti Hajar~ said...

ekekekek...mesti comel je jari jemari tecit tu memicit...so sweet la arif nih..

Nad @ MamaZakwan said...

ngelat la arif ni, haha! :)

Fieza79 said...

kdg2 jari kecik mereka lg sedap memicit kita...skrg ni Irfan sll picit2 kan tau...rasa lega smpai tertidur la fieza...hehee

eB ezrin said...

ha ha ha... kan dh kena ? ;p

Bionic women said...

insyallah arif akan jadi anak yg soleh...
rajin arif picit abah dia walaupun mta ke lain.
Dhiya kalau papa dia suh pijak atas belkang tu, macam2 alasan dia bagi..sakit kaki ler, ngantuk ler..macam2 lagi ler

ch@ said...

mata pun sipi2 nak tutup dah tu.

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

semoga menjadi anak yang soleh dah besaq nanti, balqis kalo bab ngurut ni dia suka tul, tapi ikut stail urut dia sendiri la