About

Wednesday, April 13, 2011

.: mEnu maKan maLam..sempat tu buat SOTO :.

balik kerja last jumaat tu..
upss bukan la balik kerja, balik dari bank..
yelah on last friday kan mama halfday jer..
sebab ada urusan di bank..
settle urusan, dan balik ambik arif..
as usual time jugak..530pm..
so, sampai rumah around 630pm gitu..

sempat buat SOTO sempoi mama..
hasilnya..ini..
sempat tu........dapat la makan before 9pm.. =P





si kecik juga berselera..lalala.. ^_^

31 comments:

MRS. K said...

wahh... nice pic! orang tgk gambo pon terliur..

MrS. F!zA said...

buat soto cuma sediakln kuah sup mcm biasa jelah kan?ke ada perisa tmbhan lain?rsanya mcm tkde..

*bru makan soto pgi td..fiza mmg pggemar tegar!

.::Lynn::. said...

sedapnya....

Iela Fazielah said...

mamalieyna ni mmg rajin masak la... salute!

dinor's family said...

nmpk sedap..tp ni manu org johor kn...kuaga ibu kureng ckit manu ni..tp sup mkn ngan meehun ok gak...

[-suziey-] said...

paling senang adlh buat soto.ouh my feveret soto mak siti.ekekek:D guna rempah mak siti..hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

sedapnye..

Eina ni mmg rajin lah..blk keja pon sempat gak msk2 camnikan..kita yg duk umah ni x pernah msk cam ni..bukan apa..x pandai msk.. :D

Hanis Azla said...

rajinnya dia.. klu akak menu2 mcm ni utk hujung minggu aje..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

rajin mama ni tau ehehe

soto ni sy biasa buat time perayaan je..hahha sabar jela kan

@e_da said...

waaaa rajinnya... menu hebat tu.. terliur tengok

lizz said...

wah sedapnyer....

ch@ said...

sebelah rumah mama ada kosong tak? nak pindah la, boleh tumpang makan :)

♥Azie♥ said...

sedapnyer ...

LYAfrina said...

rajinnyer eina..
smpat lg bsilat kat dapur tu

hajarus said...

rajinnyer mamalieyna... terliur hajar dah la belum kuar makan g niii... huuu....

Ena said...

ena pun ada buat soto mingu lepas tp tak snap pic lgsung.. tp ena buat bihun soto... maleh nak rebus nasi impit.. kui kui kui..

iedaimmi said...

rajin adik masak .. semalam akak masak mee hun sop jugak tapi mee hun sop bodo ekekek , simple2 je .. sayur pun x taruk sbb anak2 x makan ..
nie bila tgk nasi impit tuu terliuq pulak akak nie :)

haslina said...

untung arif dapat mama rajin.
;))

Mama Hanim said...

perhhh sedap tu eina.. menu yg mables.. org yg rajin je yg buat semua tu..hehe..

best ayep makan2 ye..

cik hani said...

sedapnya mee soto ni...

terliurr

eima said...

sempat masak .. hebat la kak
aku nih .. huhu
tah bila nk terer memasak ..asik mls je ..hahah

chugie said...

amboi, sempat lagi ye buat soto..
sedapnye soto, dh lama tak makan!

mamashikin said...

alahai cedapnyer...terliur la plak..sempat kak iena buat..yg putih tu suhun kan?nk goreng tak nak kasi hangus mcm mana ek?pernah goreng..tp hangus..jd koko..hehhe

mrs.spicy said...

mantap lah kak ieyna. isteri solehah

amy said...

amboi has..sedap tu soto..simple je kan nak masak dia..lgpun makan malam ja takleh berat2..:)

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

wahh... sedapnyer ni..
lama dh tak wat & makan..
feberet adik saya, kalo die cuti..
salu die buat..
akak die tukang bedal aje.. hehehe.. =)

Sidratul Muntaha said...

lapo tgk soto.
meh la poskan semangkuk!!!!!!!
huuuuuuuuuuuuuuuu..

sarah-najwan said...

lol..da post gmbr soto tu..buh la resepi..terutamanya tang sup dia..akak mmg failed kalu buat sup..ceciter sket caranya deh...

tq dear..

Nad @ MamaZakwan said...

mabeles! lapo pagi2 bute....

Dilla Ady said...

semalam dilla makan mee hoon sup...jadi tak la berapa terliur..tp kalu tgk laksa eina, baru la terliu..huhuhu

aNJe a.k.a MaMa_Balqis said...

wah sedapnya, kita peminat soto tapi kat rumah ni kita sorang je yang suka