About

Tuesday, April 5, 2011

.: keJadiaN 1 apRiL..It's FIRE ! :.

Tarikh : 1 April 2011
Masa : Around 9.30 am 
Lokasi : PJS 1, Jln Klang Lama (bersebelahan opis mama..hu~)
Kejadian : Kebakaran Bangunan..

nak membebel panjang cam dah malas jer..
layan gambar jerlah eh..

pertama kali mama saksikan sendiri kejadian kebakaran seumpama ni..
Ya Allah...masa api marak menyala tu..
dupdap dupdap jantung..serius takut...huu~

details pasal kejadian taktau..
cuma rasanya takde menyebabkan kemalangan jiwa..
hu~


bahagian depan bangunan yang terbakar..hu~
ini bangunan belakang dari bangunan yang terbakar tu..(opis mama bekerja)
..dari belakang nampak asap berkepul2 jer..

di tengah2 antara bangunan terbakar dan opis mama kerja..hu~

sejumlah 4-5 buah kete bomba jugak datang membantu..

serius mama seram tengok api time marak ni...lama jugak usaha bomba nak padamkan api.. lebih 2jam rasanya...

hee...reporter tak bertauliah sama sibuk mengumpul info dan melihat perkembangan dari semasa ke semasa...see bertudung pink itu, kenal ke?..hehe..

11 comments:

LYAfrina said...

hehehhee..
nampak anje disitu..
dh jd reporter skarang yer.. eina lak jd photo-g...

syukurlah, kalo xde kemalangan jiwa

Gieyana said...

nasib baik x teruk kan..ritu tgk kt blog Anje..uols satu tpt keja ker?

NzA said...

mmg dasyat gak kebakaran tu eina..akak pernah 2x tgk secara langsung kejadian kebakaran nie......

LiLy @ MumMyQiStInA said...

seramnye..api sgt marak.
hehe..kenal reporter tu.. ;)

Izan Ishak said...

yaAllah ...mmg takut kalau hadapi n tgk kebakaran depan mata ni. nasib baik takde kmalangan jiwa kan~

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

ha...ha...kenal sangat reporter bertudung pink tu...sangat2 berani + menyebok tau...1st time tengok kebakaran yang dasyat..

Zue AnnaLeeya said...

sib baik xde kemalangan jiwa yer...

hoho... anje jadik repoter di situ... eina plak tkg amek gambo... hehehehe....

Ena said...

NAMPAK BESAR JUGAK KE KEBAKARAN TU.. HUHU.. NASIB BAIK SEMUANYA DALAM KEADAAN TERKAWAL DAN SELAMAT..

etiey.com© said...

hehhe reporter tak bertauliah? boleh la tuh.. kehkeh. tp serius takut bila tengok kejadian macam ni

Hanis Azla said...

nauzubillah.. seramnya bila tgk life yer.. akak yg tgk gambar ni pun naik2 bulu roma..

Dilla Ady said...

wahhh..takutnye tgk kebakaran nih..sib baik tak merebak sampai ke tmpat eina..