About

Tuesday, April 26, 2011

.: GuraUan si AbaH & si AnaK :.

Bila tengok si abah dan si anak bergurau senda..
rasa bahagia jiwa raga..hee..
walau terpaksa dengar riuh rendah..jerit pekik..hee..
tapi bahagia weeh..

abah mengusik si anak..
bila tengok si abah gini..
teringar zaman kegemilangan zaman kanak2 dulu..
suka camni juge ^_^


haha..arif takut je kena usik gini..
tunjuk2 suh abah tengok mama..
haha..macam2 la kamo nak ...
menghiburkan dua beranak nih~ ^_^
nak alih perhatian si abah...suh tengok mama..
mama nak ambil gambar tu..hehe...

muka anak yang suci dan jujur dalam segala perkara ~ ^_^

P/s dedulu masa kecik2 takdak kain sembahyang kecik, ambik kain pelekat or kain batik lah buat telekung sembahyang..like abah buat ni, cuma menampakkan wajah lah..^_^..orang kampung~

25 comments:

Bionic women said...

a'ah lah..teringat zaman kecik kita dulu2..itulah superman kita kan...hahaha..kalau jadi superhero mesti pakai camtu..
pastu kena lepuk ngan mak sebab ambik kain pelikat abah..hahaha

[-suziey-] said...

haahahhah adeiii lawak la si abah arif ni..ekekek:D aah la teringat dulu2 suka btl bdk2 laki main lawan2 pastu balut muka ngn kain tu..hehe..treringt kecik2 dulu :p

zaidah said...

dolu2 suka buat jugak n kacau adik2...pastu diorang takut...hehehe

LYAfrina said...

abah arif dh jd ninja turtle dah:-)

LYAfrina said...

abah arif dh jd ninja turtle dah:-)

LYAfrina said...

abah arif dh jd ninja turtle dah:-)

LYAfrina said...

abah arif dh jd ninja turtle dah:-)

LYAfrina said...

abah arif dh jd ninja turtle dah:-)

Ena said...

hehe..

ni menan masa kecik2 dulu jugak ni kan.. hihi..

~aSHa~ said...

;)

MrS. F!zA said...

hahhaha..trgt dlu2 kita nk solat ikat kain gitu la jdkan telekung msa zmn kanak2 ribena..

ch@ said...

kita pun sama, suka tengok dua orang ni bergurau, kekadang tu sampai berpeluh-peluh kakakOni dibuat dek mrABi, tetap juga tak letih-letih.

Izan Ishak said...

pandai si abah menghiburkan anak kecilnya. tp tentunya rif takut tuh...huhu sian dia~

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

hahaha abah dah bertukar.....jd ninja..

mummy_ayu said...

rajinnya abah arif layan dia main mcm nie..seronok la dia... :-)

~Siti Hajar~ said...

sama la eina, sy dulu2 pn wat camtu bila xde telekung sembahyang...ekekekek

Rajin abah ayep melayan no, sampai sanggup jd hantu kumkum...hehe

chugie said...

lama tak jengah sini.. sihat ke semua??

emm memang bahagia bila tengok abah layan anaknye kan?

chugie said...

lama tak jengah sini.. sihat ke semua??

emm memang bahagia bila tengok abah layan anaknye kan?

ieda said...

ahahah so sweet .. teringat bila hubby ieda melayan anak2 .. sampai nangis budak2 tuu huhuh

eB ezrin said...

teringat anak2 kat umah...
best kan biler tgk anak2 maen ngan babah dorang... sweet :)

r|nA @ ja|j|na said...

hahaha, klaka lah si bapaknye nyakat si anak..

betulah kak, tingat mase zaman kecik², ayah rina selalu buat macam ni bile nak takut²kan anak² dia..saje je nak gurau katenye, huhuhu..

Mamamya said...

btl2...mengimbau kenangan dulu2..selalu juga ayah buatkan mcm ni (kain yg diikat kat kepala pastu diterbalikkan nampak mata....cam pakai purdah lak...huhuhuhu)

bahagia bila melihat anak ketawa riang..:D

LiLy @ MumMyQiStInA said...

hehe...teringat gak zaman kanak2 dulu..sllu main2 mcm ni..

Pandai jer Arif nk alihkan perhatian c abah yer..siap tunjuk suh kacau mama erk.. :)

dinor's family said...

mst kelakar...anak2 punya pasal bapak pun kena jd cm budak2....

mrs.spicy said...

ahahah...farah pon main camni gak zaman kecik=p