About

Monday, April 25, 2011

.: daH jejaK upTowN keLana Jaya :.

siapa dok area kelana jaya selangor?
dah pergi ke uptown baru tu?

mama sudah....
pergi last 2 weeks..
jumaat malam sabtu...
saja je pergi..menjengok tempat baru kan..

tapiiiiiiiiiiii.....tak menarik lah lagi..
tak banyak gerai sangat..
tak meriah...compare dgn uptown damansara..herm...jauh lah beza..
barang2 pun agak mahal la jgk, tak semua la..better pasar malam lagi...hu~

tapi dalam pada tu, 'terbeli' jugak 3,4 benda..hee~
dah pergi kan///rugi la plak tak beli apa2..haha..
snap 1 pic dari kejauhan...

~ si abah yang mendukung dak arif tu..abah berbaju kuning..^_^
pergi ke sana, lepas makan malam area Kinrara Mas, Bkt Jalil..

rasanya takkan ke sana lagi kot..
dari ke sana baik g damansara terus..hee~ pendapat peribadi mama la...


so, ada sapa2 dah ke sana?..apa komen anda..hee..


11 comments:

Ena said...

dah lama tak p uptown ke downtown ke.. p pasar malam jek.. tu pun beli makanan.. hehe..

-Nureen- said...

nureen x smpi lagi (hehheeh jauh)
kalu dh mahal baik x yah g jekk.. slalu bkn ke murah2 je klau uptown nih..

eina mood cga ada x lg??
jom join
http://nureenasirellesya.blogspot.com/2011/04/1st-giveaway-by-wan-myzura-collections.html

dinor's family said...

blum smp g...tp mst g klu tmpt baru ni...

ieda said...

plan nk pegi minggu lps tp xjd.bila dh baca dan tgk pic ni rs mcm xpe la klu xpegi lgpun ;). baik pegi uptown damansara @ shah alam je kan. kt puchong dlu ada,tp skrg mcm dh xde je

Mamamya said...

setelah 3 kali percubaan menerjah ke sini baru blh drop komen...uhuks...burukband ni linenya cam turtle la pulak.....ssh sungguh nak loading.....

seronokkan kat KL...byk pilihan uptown ni...penah sekali je pi uptown damansara...itu pun 5 tahun yg lalu...uhuhuhu...sian kan...

kat sini x byk uptown...ada pun bazaar karat kat jb..itu pun sekali je pegi masa bulan pose aritu...

etiey.com© said...

lamanya tak pergi uptown walhal yang danau kota tu sejengkal je dari rumah

eB ezrin said...

eB suker gi uptown seksyen 24 jerk...
dekat & ok la ;p

♥ aNJe a.k.a MaMa_Balqis ♥ said...

ala tak pernah pi la, kalo nak pi pun mesti papa cakap tak tau jalan...hu...hu...

mama rifQy said...

nampak macam best jeee g sanee!!

maszmadi said...

urm, lama x pi uptown sejak ada aisha..... huhu

LiFe KaMi said...

kami tak pernah lg gi uptown kat kelana jaya, kalau kat shah alam dgn danau kota tu selalu le, skang ada yg bru buka kat balakong,besar mcm shah alam,try le pergi..:)