About

Monday, April 11, 2011

.: akTiViti memaNciNg :.

Permainan baru..
memancing di dalam rumah pun boleh! hee..






p/s hari ni baru hari isnin, kenapa tak jumaat..hahaha...ntah apa2 jerlah si mama ni.. =P

14 comments:

BIONIC WOMEN said...

banyak dapat tangkapan, si arif???
nnti boleh suh mama wat lauk..haha

etiey.com© said...

walawei.. ingtkan sape la pulak memancing. keh keh

ch@ said...

wow, menarik ni. dlm rumah pun dpt ikan. hahaaa. apa kak? jumaat? orang baru isnin dia dah jumaat, laju benor.

mummy_ayu said...

ingat kan betul2 mancing la..rupanya dak tomei nie mancing kat dlm umah....suka dia..
tu la...kejabje dah isnin kan..Ian pun dah pandais ekarng, buat countdown..berapa ari lagi Mummy keja

Dilla Ady said...

ari tu nampak gak menan nih..tapi takut dak acha tak pandai main lak..

tapi bile tgk arif main, cam teringin lak nk bagi die main gak..

Nad @ MamaZakwan said...

pandai arif memancing, ek?hehehe

~Siti Hajar~ said...

Hr tu ada gak belikan Danies pancing camtu tp dah hancusss sbb berebut dgn si abg yg sibuk nak main sama...huhu..

dinor's family said...

3 org anak2 ibu ,suma dah mrasa mmancing dlm rmh...kesian ayip main sorang2...cepat mama bg baby leh kwn ngan ayip t...he...he...

Izan Ishak said...

comel3!!! mancing dlm umah pun dpt ikan kan arif~

MamaRifqy said...

amboi ariff!! bukan main lagi mancing..ajak mama g kolamm!!

azzey said...

Hari isnin bese dgn Monday Blues kannnnn....

mama tims said...

ahaha...ank sya punye pancing dah jahanam..good luck dgn hasil tangkapan..

anyway mama tims folow sini..jom terjah blog sya lak..

Mamamya said...

ding dong ding dong!!! lama x dtg sini kan....mlm2 ni gagahkan juga menziarah kawan2...;D

wahhh...byknya ikan arif dapat...blh masak 3 rasa nih...ehehehehhe...anak2 kat umah ni penah juga beli mainan ni...tp x sampai seminggu pancing tu dah lebur....

mrs.spicy said...

hehehe..jumaat? kak ieyna dok pikir nak berjalan la tu=p