About

Monday, March 7, 2011

.: taK suKa berKasuT ..tapI...haruSLah.. :.

yupp..tak suka pakai kasut!
tapi bukan la bermakna suka berkaki ayam ye..

maksud mama, tak suka pakai kasut yang bersarung penuh..
memang tak suka..
tapi...herm...sejak2 terpaksa berdikari ni..
g kerja nek motor..
rasanya adalah lebih baik..
berkasut penuh camni..

takkan nak berhigh heel lak..
upps..memang takde pun..hee..~

so, masa jalan2 soping2 baru ni..
sempat la rembat ni..
ni pun atas nasihat tok kedah a.k.a mak mama lah..he~

mak risau nengok mama g balik kerja, naik motor..
pakai kasut bertapak tinggi..
lain macam je kan..
so, mak kasi la cadangan..beli ni..
bukan takde kasut gini kat rumah..
tapi tak muat dah..haha..alasan!

alaa...sesekali belikan sesuatu sbg penghargaan..
kepada diri sendiri setelah penat bekerja kan..
apa salahnya..

eh...gaya mcm mahai je kasut ni..
kasut apa?
ni.....comel tak? ^_^


murah jer..hehe..yang penting selesa..yup...memang selesa!

p/s : baru semangat g kerja, kasut baru..lalala..hahaha... =P

19 comments:

Nad @ MamaZakwan said...

comey je kasutnye, hehe
elok la gini, utk keselamatan gak mas anaik moto tu..

Jue aka ibu FarisYah said...

cik jue sama tak suka pakai kasut tertutup....suka pakai selipar/kasut yang seksi2 je...

dinor's family said...

cantik2..sesuai n smmgnya pun kena pakai kasut bsarung bwk motokn.

MamaYatie said...

betul tu! yg penting keselesaan..lagipun tak bagus sebenarnya pakai high heel selalu...

mummy_ayu said...

sama la ngan Ayu, pagi nie gie keja pakai kasut baru..

♥ Anje a.k.a Mama_Balqis said...

wah sagat cun kasut itu...warna suci lagik...

Izan Ishak said...

cantiknya kasut tu eina...simple n comel je kalau dipakai~

r|nA @ ja|j|na said...

rina lebih suke gi keje kalau pakai kasut..nmpk kemas jek kak..tp skang ni terpaksa pakai seliper, rase lain macam je kak..

Ena said...

cantik gak tu..
untung kaki yg senang nak cari saiz ni.. cam ena ni sangat la susah yg amat.. tu yg stok kasut amat lah terhad! huk huk..

murah ke mahal ke apa yg peting selesa kan eina.. :D

nieda said...

haruslah semangat pergi keja ye..hehe

Mama Hanim said...

cantik kasut tu.. lg penting keselesaan sendiri kan..

|| NaFiRaa || said...

saya pon x suka sgt pakai kasut penuh.. rimas jek rasa kan~

Dilla Ady said...

same la tak suke gak pakai kasut tutup penuh...hihihihi..

dilla ade dua kasut tutup yg terperuk dalam almari tak rela nk pakai...beli pandai...hahahha

♥Azie♥ said...

CANTIK KASUT AKAK ..NMPK MCM SELESA JER.

mrs.spicy said...

hehehe..comel jer..memang selamat sikit naik mtr pakai kasut

♥Leily|Ummi Alya Husna♥ said...

saya pun suke kasut gitu, flat..
tak gheti la jln yg tinggi², tup-tap²..
hehehhe, suka gak kumpul kasut, asben ckp.. keter sy cam gobok kasut sudah!!!.. ;p

Whitey Mommy said...

kak iena... sha pun suka sangat dengan kasut cam ni... huhu dari zaman muda mudi dulu lagi tak leh nak pakai heel... sob2... sedih... sebab mesti kaki sakit... tak pun kalau pakai sehari je... mesti demam... sebab kaki tak tahan...:(
tapi kasut akk cantik... suka2... tak pe murah... asal selesa... itu yang penting...

NzA said...

akak pn xsuka pakai kasut brsarung ttp trpaksa g masa p kerja.....

BIONIC WOMEN said...

eily dulu penggemar heels, tapi sejak anak dah semakin panjang langkah kalau kat pasaraya, xder makna dah heels tu kak eina..semuanya simpan, kasut2 flat gini jugak selesa pakai nak kejar anak..hahaha..
Lagipun kasut gini universal kegunaannya, pakai ngan jeans ker, baju kurung ker sume nampak cantik