About

Monday, March 21, 2011

.: taK seMpat laa… :.

Selamat hari Isnin semua..
Huh tengahari hari baru nak ucap selamat..
Yelah, baru dapat bersiaran langsung..sesekali kan..
(upss ni n3 autopublish juge..bezanya..draff awal pagi tadi..hee..)
Kebiasaan hari minggu mama buat stok tuk seminggu kan..

But this week, tak sempat loor..
N3 pagi tadi tu, draff minggu lepas2 lagi..
Alkisahnya..sabtu & ahad mama ke rumah kakak mama..dinor’s family tu..
Sebab ‘KAMI ADA MISI’..hehe..

Malam tadi, baru gerak balik umah..
Seb baik la, baju2 kerja siap beriron on sabtu tu lagi, sebelum gerak ke rumah kakak mama..
Sebabnya..balik malam tadi terus terbongkang jer…
Hahaha…macam penat sangat, ngalahkan tuan rumah..
Heheh..

Tuan rumah pastinya lagi fenat..tapi takpe today tuan rumah cuti..
(tuan rumah merujuk kpd kakak mamalah! ^_^)

Apa misi kami..?..nanti2 ada masa mama citer eh..
(ehh..sekali kakak mama citer dulu..huu~ hee~)

Yang pastinya…hari minggu terisi penuh..
Ok, nanti ada masa mama stori mori lagi..
HARUS adakan masa tu..hehe..

Pic intro.. ^_^
hehehe..tayang ni confirm semua dah dapat tau kan..ngeh3x..

17 comments:

mummy_ayu said...

tu la..tadi baca kat blog kakak eina tu..comel jer..sesuai kek upin & ipin tu...

LYAfrina said...

chomillnyer kek dak ariff ni

Izan Ishak said...

comelnya kek bestday abang amzar n arif~ upin ipin lagi tu~

eim said...

comelnyee kek ariff upin ipin lagii tu ..kalau faiq tengok confirm kena cucuk2 tu hehe

LiLy @ MumMyQiStInA said...

comelnye kek..
sambut B'day Ayep erk.. ;)

bintangku said...

Cantiknya kek... Sambut bestday sama2 yer... Meriah sket kan?

Tu si arif ker tu yg dok dpn meja tu? Nmpk cam molot kiut dia jer..

BIONIC WOMEN said...

celebrate besday dak arif ekk...

maszmadi said...

wa.. cumel la kek tu... tetiba trase nak mkn kek laks.. hehe

Nur Hanani said...

sedapnya tengok kek upin ipin ni..nak makan kek la pas ni.. :)

Entri Terkini: Produk HPA untuk rambutku..
Entri Terkini: Menjahit, satu terapi minda yang baik..

ADEEYA said...

Hehehe Upin Ipin :D

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

hoyey cantik la kek tu kalo balqis tengok tu mesti suka punyer...

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

comlenye kek dia...tempah kat mana ye..kalau boleh nak tempah utk farisyah juagk...

Ena said...

comei jekk kek..
hehe.. upin &ipin..
peberet si kakak & si adik.. :D

hyazz said...

hepi birthday to amza n arif...
yum yum yum... anty nak cikit leh tak..

nieda said...

wah...cantik kek birthday..Happy birthday Arif..jadi anak yg soleh ya..cepat upload pic tau

Fieza79 said...

mesti sama2 sebok sgt...tk sempat lg singgah sana...dh tgh mlm baru rasa nk bw hehee

~Siti Hajar~ said...

dah terjah blog dinor's family, jd dh tau cerita la...hehe..

Cantik kek, jgn kata budak, mak budk pun suka tau..hehe