About

Thursday, March 24, 2011

.: StoK LaMa : aNak + aBaH :.

huu...
masa camera rosak tu..
mama transfer kan pic dari HP ni..

perasan la ada pic yang belum diabadikan disini..
so, apa lagi, tempek jelah sini..

kenangan ni...
si arif dan si abahnye.. ^_^

aktiviti dengan abah petang2..
sekarang aktiviti gini dibuat dengan mama sejak abah g kursus, tp lately ni kerap hujan, dok umah jerlah petang2..hu~

upss..terselit pic with mama..hee..
@ Taman Bukit Jalil, bukan England ye..hee..lama sesangat tak ke sana..jom abah..nanti..hee~

ni lak pic kt masjid, si arif nengok je si abah ambik wudhuk..
tu jer ... ^_^

p/s esok mama onleave...lalalala... ^_^..dan hari ni Pak Ucu arif sampai dr Kampung..suke la arif tu nanti..

7 comments:

LYAfrina said...

kalo fain balik awl, selalu gak bwk asya rempit2..

mrs.spicy said...

mama ayep rindu abah yer?=p

Hanis Azla said...

seronoknya dia dpt jln2 naik motor.. anak2 akak x pernah merasa sbb kami xde motor.. he..he..

Dilla Ady said...

dak acha pun suke nau naik moto jejalan camni...dapat le die pau eskrem kt papanye..huhu

BIONIC WOMEN said...

Dhiya dulu takut naik motor, baru ni jer barani, tu pun mama kena teman, kalau x nangis..

rose --{@ ibuRafiq @}-- said...

tengok gambor yg tengok amek ais semayang tu..teringat rafiq..camtuler cara dia tgk..sambil pala teleng2 kusyuk eheh

mama rifQy said...

amboi..meleleh air liurr naik motosikal!! Iqy pon sukeeee kalau naik mtr!!