About

Friday, March 25, 2011

.: jaNgaN maRaH aNak kaLau meNde aLah ni roSak :.

biar gambar berbicara....

baeeeeek punya dia park montot dia..huu~..atas printer kesayangan mama..hu~

renungan : jangan marahkan anak kalau printer tu rosak..salah siapa letak printer merata2..hu~

mama berkata : mama letak situ sebab abah kata nak bawak g kursus, sekali tak jadi, mama biar jerlah...

see..kalau rosak still salah mama, sebab mama tak alihkan ke tempat yang selamat.. hu~


10 comments:

bonda dadif aka akish said...

ahahahah...tak dapek nak komen ape2...

arif pandai cr port...

=)

bintangku said...

Kalo mula2 tgk mgk rs nak marah. Tp bila pk blk salah sapa, baru tau salah sapa.

UmiDAnisH said...

ngeh3x.. mana leh marah, depa bukan paham pun.. ekekek kita la yg salah,marahla diri sendri

Nad @ MamaZakwan said...

hahahaha...arif, arif... :)

|| NaFiRaa || said...

kekekeke... slalunye sy mesti 'ter'marah anak dulu.. baru sedar silap sendirik..kekeke

BIONIC WOMEN said...

memula tengok gambar ingatkan arif rosakkan walker tuh...
upenya printer ituh..
suka selok tgk..hahahaha..

arif oh arif..lucu ler kamu.
kalau rosak, tentu mamanya yg kena marah ngan abahnya..haha

Dilla Ady said...

hahahah..pandai arif landing baek punye..huhuhu

Mama Hanim said...

hehe.. sabar je lah kan..

Nureen said...

hehhee... printer kita mcm sama.. nureen pon letak bwh jgk tepi tv tp elly x pernah pon duduk

mrs.spicy said...

ayep ingatkan chair.hehehe